Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 38 X 50 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia AF1 125ccm
- Aprilia Pegaso 125ccm
- Aprilia Tuareg Wing
- Aprilia ETX 350
- Cagiva Mito 125ccm, 90-92
- Ducati F1 750ccm, 1985-től
- Ducati SS 750ccm, 1975
- Ducati MHR 900ccm
- Ducati S2 900ccm
- Gas-Gas Trial
- Gilera XR2 AE
- Guzzi Nevada 350ccm, 91-2001
- Guzzi V35TT Enduro, 1984-től
- Guzzi V65TT
- Motoguzzi Strada,Targa,V75, 750ccm, 94-96
- Motoguzzi T5 850ccm
- Motoguzzi SP2 1000ccm
- Honda CR R 125ccm, 81-83, Oem:51490-KA3-711
- Honda XR RE-FE 250ccm, 84-85
- Kawasaki KX R, KX R2-R3-R4, 80ccm, 92-96
- Kawasaki KDX A1-A2-A3 200ccm, 83-85
- Kawasaki KDX 250, 1979-84 Oem:92049-1180
- Kawasaki KL600, 1984
- Kawasaki KLR 600, A1-A2-B2-B4-B5, 1990-től
- Kawasaki KL, KLR, 650, 1987-1997
- Kawasaki KLR A1 ⁄ A10 ⁄ B2 ⁄ B3 ⁄ TENGAI
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8103908
- 90537560
- 90403851
- 51490-KA3-711
- 92049-1180
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.