Digitális sebességkorlátozó fékkar-kóddal és automatikus újraaktiválással - Digitális sebességszámítás és vezérlés
Funkció:
A DZB szívében egy erőteljes mikroprocesszor dolgozik, amely folyamatosan számolja és értékeli a jelenleg érvényes sebességet.
Ha az egyénileg beállított maximális sebességet eléri, a DZB szabályozza a motort. Az ennél alacsonyabb sebességnél nem avatkozik be, így a kisebb sebességtartományban nincs teljesítményveszteség.
A simább átmenet érdekében különböző méretű előfokozatok állíthatók be, amelyekben a DZB már a maximális sebesség előtt minden harmadik gyújtásjelet időzíti.
A maximális sebesség programozása nagyon egyszerű: a gázmarkolatot a kívánt sebességre húzva, a DZB programgombjának megnyomásával eltárolható a beállítás. A sebességhatár tetszés szerint többször is újraprogramozható.
A korlátozás kikapcsolásához hatjegyű morzekódot kell bevinni a fékkar használatával. Az újraaktiváláshoz elegendő a gyújtást rövid ideig lekapcsolni, majd visszakapcsolni.
A kikapcsoló kód egyénileg beállítható!
A készülék kompakt méretű: 45x45x18 mm + rögzítőfül. A csatlakozókábel hossza 45-50 cm.
A csomagban 4 db gyorscsatlakozó található, így a beszerelés gyerekjáték és nagyon gyors! Nem kell vágni vagy forrasztani a kábelköteget!
Digitális vs. analóg fordulatszámkorlátozó:
Miért jobb ez a digitális fordulatszámkorlátozó, mint a hagyományos analóg változatok?
Az analóg sebességkorlátozókban általában 4 kondenzátor van, melyeket forgókapcsolóval vagy DIP kapcsolóval lehet állítani, így összesen csak kb. 15 lépcsőfokozatban szabályozhatóak. Ez durva vezérlést jelent, és sokszor nem lehet pontosan beállítani a kívánt sebességhatárt: például a 12-es fokozat túl szűkíti a gázt, míg a 11-es már túl engedékeny.
Ezzel a digitális sebességkorlátozóval ilyen nem fordulhat elő: a DZB lépcsőmentesen, teljesen pontosan állítható be a kívánt sebességre, és a számítási pontossága 99,9%-os!
Továbbá az analóg korlátozók már a sebességhatár elérése előtt enyhén módosítják a gyújtás időzítését, ami a kisebb sebességeknél teljesítményveszteséget okoz.
Ezzel szemben a digitális korlátozó csak a beállított sebességnél változtatja a gyújtás viselkedését, alacsonyabb sebességnél teljesítményveszteség nélkül működik.
Előnye:
- Digitális sebességvezérlés
- Variálható programozhatóság
- Állítható előfokozatok a simább átmenetért
- Nincs teljesítménycsökkenés alacsony sebességnél
- Automatikus korlátozó aktiválás
- Kikapcsolás fékkar-kóddal
- A fékkar-kód szabadon állítható
- Gyorscsatlakozók - nincs kábelvágás vagy forrasztás!
- Kiváló minőség: minden alkatrész gondosan forrasztott panelen, masszívan a házba ragasztva a nagyobb tartósság érdekében
A csomag tartalma:
- Sebességkorlátozó egység
- 4 db gyorscsatlakozó
- Részletes, lépésről lépésre szóló beszerelési útmutató a legnépszerűbb gyártók kábelezési kiosztásával
Kompatibilitás:
A DZB szinte minden 2T karburátoros géppel működik (például a népszerű Minarelli replikákkal, mint CPI és Keeway).
Nem működik 4T, közvetlen befecskendezéses gépeken, Morini motorokon és dupla pickup-os gépeken (pl. Aprilia SR50 barna és fehér CDI kábelekkel).
A korlátozó csak Euro3 szabványnak megfelelő és annál régebbi motorokkal kompatibilis.
DZB fékkar-kódos sebességkorlátozó használati útmutató letöltése itt!