Egy Piaggio blokkos Aprilia SR került izmosításra.
Malossi öntöttvas henger + Giannelli Reverse + Dell'Orto 19-es karbi.
A tuning során beépített alkatrészek:
A teljes, részletes alkatrész listát közzé tettük, így könnyebben tudtok Ti is dolgozni! A tuning során maradtak a gyári görgők és a kuplungrugók, végáttételt sem kellett cserélni. A kipufogóból még használható a Giannelli Rekord is, mert teljesítményre ugyanaz mint a Reverse, csak végdob tér el, de az ára kedvezőbb.
A dyno mérőpadon 3 féle főfúvókával teszteltük és elég nagy eltérés mutatkozik.
Ebből látható, hogy érdemes a hangolásra nagyon odafigyelni.
1. Mérés 87-es főfúvóka: 8,7 Lóerő
2. Mérés 102-es főfúvóka: 9 Lóerő
3. Mérés 97-es főfúvóka: 10,5 Lóerő
Csak az ideális főfúvóka mérettel érhető el a legjobb teljesítmény!
Szép és erős robogó: