Amikor van egy leharcolt Yamaha Aerox robogód és egy csomó ötleted. Alkatrészed. Zsebpénzed. :)
Hogyan lett a MI to és az aeROX ötvözve, tuning haladóknak: Hibrid jármű.
Krisztián, a tulajdonos írja a spéci gépről:
"Nagyon leharcolt állapotban került hozzám,teljesen szét kellett szednem,a váz festésével kezdtem. Így szinte minden csavarját ismerem már.
Krisztián, a tulajdonos írja a spéci gépről:
"Nagyon leharcolt állapotban került hozzám,teljesen szét kellett szednem,a váz festésével kezdtem. Így szinte minden csavarját ismerem már.
A váz alapja egy aerox váz,ami profi módon át lett alakítva.
Aerox kerekek
Aerox első villa van benne, elöl nagy 280-as tárcsával
Hátul maradt a 190-es tárcsa
Gázos hátsó lengéscsillapító
Az első idom Beta ARK hátsó idom ha jól tudom CBR 600
Módosított a henger, 180-as fúvóka, eléggé meg van piszkálva a kicsike.
kb 100 kg az egész,így nem csoda,hogy még 4-be is emeli az elejét.
Végsebességet,nem tudok,de ember legyen a talpán aki megüli,a 7 sebességben, szerintem 150 körül tudhat.
Gyorsulása az ami igencsak hátborzongató,ha kellően van forgatva,olyan 5 mp alatt van 100-on.
(ez az én véleményem,nem lett mérve,de van egy épített minarelli blokkos robogóm,ami 6,5 alatt volt 100-on SPD-n az idén,ahhoz tudom viszonyítani.
A viszonyításhoz használt robogó: Polini evo 4 henger megfaragva,hozzá mart karter, VHST 28 karbi ,cristofolini R kipu. )
Ez csak viszonyítás,a MIROX keresztbe, hosszába megeszi a robeszt, pedig az sem egy gyenge gép. :)
"
Van egy videó is robogó-motor hibridről:
VIDEO