Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 36 X 48 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Gas-Gas - Fork Trial Fork Diam. 38 mm
- Honda XR R 200
- Kawasaki EN LTD 454cc (1985-1990)
- Kawasaki FDX 125cc (1980-1982)
- Kawasaki GPZ 750cc (1982->)
- Kawasaki KD 175cc (1976-1979)
- Kawasaki KDX A1-A2-A3-B1-B2 175cc (1981-1982)
- Kawasaki KE 175cc
- Kawasaki KH A8 500cc (1977)
- Kawasaki KL 250cc (1980-1997)
- Kawasaki KLR 250cc (1980-1997)
- Kawasaki KLR D2->D8-M 250cc (->1994)
- Kawasaki KLX 250cc (1974-1983)
- Kawasaki KX 400cc (1975-1979)
- Kawasaki KX A SERIES 250cc (1974-1981)
- Kawasaki KX 450cc (1969-1976), KX 500cc (1969-1976)
- Kawasaki KXT A1 TECATE 250cc (1982-1985)
- Kawasaki KZ 550cc (1982-1984), KZ 650cc (1977-1983), KZ 700cc (1984), KZ 750cc (1976-1984), KZ 900cc (1976-1977), KZ 1000cc (1977-1980)
- Kawasaki KZ CSR 650cc (1981-1983)
- Kawasaki Z A1-2-3-4-D1 Z1R 1000cc (1978-1982)
- Kawasaki Z A1-A2 1000cc (1977-1978)
- Kawasaki Z A4 900cc (1976-1978)
- Kawasaki Z B1-B2-B3 650cc (1977-1978)
- Kawasaki Z C2-C3 650cc (1978-1979)
- Kawasaki Z D-D3-SR 650cc (1979-1980)
- Kawasaki Z H1-H2 1000cc (1980)
- Kawasaki Z J1 400cc
- Kawasaki Z MK2 1000cc (1979)
- Kawasaki Z (all series) 750cc (1976-1982)
- Kawasaki ZN 700cc (1984)
- Suzuki C 400cc (1978)
- Suzuki DR 250cc (1982-1983), DR 500cc (1981-1983), DR 550cc, DR 370cc (1978-1979)
- Suzuki DR S-X-Z 500cc (1981-1982)
- Suzuki DR ST-SX 400cc (1979-1982)
- Suzuki DS 250cc (1980)
- Suzuki DS RS 250cc
- Suzuki GS 250cc (1980-1982)
- Suzuki PE 250cc (1977-1981)
- Suzuki PE C-N 175cc (1978-1981)
- Suzuki PE T-TX 400cc (1979-1981)
- Suzuki RM 125cc (1978)
- Suzuki RM A-B-C 250cc (1976-1978)
- Suzuki RM 370cc (1976-1977)
- Suzuki RM C 400cc (1978)
- Suzuki RS 175cc (1980-1981)
- Suzuki SP 400cc (1980-1981), 500cc (1981-1983)
- Suzuki SP C-N 370cc (1978-1980)
- Suzuki TM 370cc (1976-1977)
- Suzuki TS 250cc (1980-1981)
- Suzuki TS ER N-T-X 250cc (1979-1983)
- Yamaha DT 250cc (1979), Yamaha DT 400cc
- Yamaha DT MX 250cc (1980-1981)
- Yamaha FJ 600 600cc (1984-1985)
- Yamaha IT 175cc (1977-1981), Yamaha IT 250cc (1978-1980), Yamaha IT 400cc (1976-1979), Yamaha IT 425cc (1980)
- Yamaha SR 500cc
- Yamaha TT 250cc, Yamaha TT 500cc (1976-1981)
- Yamaha TT G-H 500cc (1980-1981)
- Yamaha TX 750cc (1974)
- Yamaha TY 350 350cc (1985-1986)
- Yamaha TY R-S 250cc (1983-1992)
- Yamaha TZR HN 250cc (1987-1989)
- Yamaha XJL 650cc (1982)
- Yamaha XS 500cc, Yamaha XS 850cc (1980-1981)
- Yamaha XT 225cc (1993-1997)
- Yamaha XT 350 350cc (1985-1998)
- Yamaha XT 500 500cc (1976-1988)
- Yamaha XV 500 VIRAGO 500cc (1983)
- Yamaha XV 700cc (1984), Yamaha XV 920cc (1982-1983)
- Yamaha XVM 750cc (1983), Yamaha XVM 920cc (1983)
- Yamaha YZ 125cc (1977-1980), Yamaha YZ 250cc (1976), Yamaha YZ 400cc (1976)
- Yamaha YZ D-E-F-G 125cc (1977-1980)
- Yamaha YZ J-K 100cc (1982-1983)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 92049-1009
- 51153-41211
- 1K7-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.