Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 32 X 42 X 7 mm
- Profil: SC
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- AMF - HD SS 125 125cc (1975-1977), SS 175 175cc (1975-1978), SS 250 250cc (1975-1976)
- AMF - HD SX 175 175cc (1974-1978), SX 250 250cc (1974-1978), SX 350 350cc (1977-1978)
- AMF - HD SST 125 125cc (1977-1978), SST 250 250cc (1976-1978), SST 350 350cc (1977-1978)
- AMF - HD SXT 125 125cc (1975-1978)
- Aprilia ET 50cc (1984->)
- Aprilia RC 50cc (->1983)
- Aprilia RC SPECIAL 50cc (->1983)
- Aprilia RED ROSE (SUP.) 50cc (1987-1989)
- Aprilia RED ROSE AMERICA AE (SUP.) 50cc (1989)
- Aprilia RED ROSE CLASSIC 50cc (1992-1993)
- Aprilia TUAREG 50cc (1984->)
- Aprilia STX 125cc (1984->)
- Cagiva SST 125 (CERIANI-MARZOCCHI) 125cc (1978-1986)
- Cagiva SXT 125 (CERIANI-MARZOCCHI) 125cc (1978-1984)
- Cagiva SXT 175 (CERIANI-MARZOCCHI) 175cc (1978-1984)
- Cagiva SST 250 (CERIANI-MARZOCCHI) 250cc (1978-1985)
- Cagiva SXT 250 (CERIANI-MARZOCCHI) 250cc (1978-1984)
- Cagiva SST 350 (CERIANI-MARZOCCHI) FINO A 9F60507 350cc (1978-1986)
- Cagiva SXT 350 (CERIANI-MARZOCCHI) FINO A 9F60507 350cc (1978-1984)
- Ducati HP1 125cc (1985)
- Harley-Davidson SS 125 125cc (1975-1977), SS 175 175cc (1975-1978), SS 250 250cc (1975-1976)
- Harley-Davidson SX 175 175cc (1974-1978), SX 250 250cc (1974-1978), SX 350 350cc (1977-1978)
- Harley-Davidson SST 125 125cc (1977-1978), SST 250 250cc (1976-1978), SST 350 350cc (1977-1978)
- Harley-Davidson SXT 125 125cc (1975-1978)
- Laverda LB UNO 125cc
- Marzocchi 32 mm FORK TUBES 32cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 22966
- 8220005
- 800022966
- 528009
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.