Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 35 X 47 X 10/10.5 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia CLIMBER R 176cc (1994)
- Aprilia ETX 125cc (1985-1987)
- Aprilia MX 50cc (->1983)
- Aprilia PEGASO AE 50cc (1992-1995)
- Aprilia RED ROSE (INF) 125cc (1988-1989)
- Aprilia RED ROSE AMERICA AE (INF) 125cc (1989->)
- Aprilia RX AE (INF.) 50cc (1989)
- Aprilia TUAREG 125cc (1985-1987)
- Aprilia TX 125cc (1985->), TX 300cc (1985->)
- Aprilia TX M 125cc (1986), TX M 300cc (1986)
- Benelli 500 QUATTRO 500cc (1976-19->)
- Benelli 504 500cc (1978->)
- Benelli 654 650cc (1982-1987)
- Benelli 654 SPORT 650cc (1978-1987)
- Benelli 654 T 650cc (1978->)
- Benelli SEI 750cc (1976-19->)
- Benelli SEI 900cc (1976-1987)
- Beta RX 125cc (1985-1986)
- Beta RX 250cc (1985-1986)
- Betor 35 mm FORK TUBES 35cc
- Boge 35 mm FORK TUBES 35cc
- Bultaco 35 mm FORK TUBES 35cc
- Cagiva ALETTA ORO 125cc (1985-1986)
- Cagiva BLUES 125cc (1987-1993)
- Cagiva CRUISER 125cc (1987-1989)
- Cagiva ELEFANT 200cc (1985-1986)
- Cagiva RX 125cc (1981)
- Cagiva SUPERCITY 50cc (1991-1995)
- Cagiva SXT N GLADIATOR 125cc (1982-1984)
- Cagiva WMX 125cc (1981-1982)
- Cagiva WSX ALETTA ROSSA 125cc (1983-1987)
- Cagiva WSXT 200cc
- Can-Am 35 mm FORK TUBES 35cc (1973-1987)
- Ceriani - Arces 35 mm FORK TUBES 35cc (1960-1980)
- Cz ALL MODELS (1970-1980)
- Ducati CROSS 125cc (1980)
- Ducati ENDURO 125cc (1980)
- Ducati GTL 350cc (1975-19->)
- Ducati GTL SPORT DESMO 500cc (1975-19->)
- Ducati GTV 500cc (1977->)
- Ducati PANTAH SL 500cc (1977-1984), PANTAH SL 600cc (1980-1984)
- Ducati PANTAH TL 600cc (1984-1985)
- Ducati RAIDER 250cc (1984-1985)
- Ducati S 350cc (1975-19->), S 500cc (1975-19->)
- Ducati SPORT GTV 350cc (1975-19->)
- Garelli TRS 125cc
- Garelli XR TIGER 125cc (1984-1985)
- Garelli XRD TIGER 125cc (1984-1985)
- Gilera FAST BIKE-RRT-ER 125cc (1987-1989)
- Gilera RTX 125cc (1986-1987)
- Gilera ARIZONA 200cc (1985-1987)
- Guzzi LE MANS I-II-III 850cc (1981-1985)
- Guzzi S 750cc
- Guzzi S 3 750cc
- Guzzi SPORT 750cc (1980-1984)
- Guzzi T 850cc
- Guzzi T3 850cc (1975-1980)
- Guzzi T4 850cc (1980-1983)
- Guzzi V 35 II serie 350cc (1982-1992)
- Guzzi V 50 MONZA 500cc (1982-1986)
- Guzzi V 65 650cc (1981-1989)
- Guzzi V 65 II ENDURO 650cc (1984->)
- Guzzi V 65 LARIO 659cc (1988-1995)
- Guzzi V 65 SP CHOPPER 650cc (1981->)
- Guzzi V7 750 SPORT 750cc (1971-1973)
- Honda Italia XL L 200cc (1985)
- Husqvarna ALL MODELS (1975-1980)
- Husqvarna CR 125cc (1981)
- Husqvarna WR 250cc (1981)
- KTM ALL 35 MM FORK TUBES (1976-1978)
- Marzocchi 35 mm FORK TUBES 35cc
- Montesa 35 mm FORK TUBES 35cc
- Moto Morini KANGURO 350cc (->1985)
- Ossa 35 mm FORK TUBES 35cc
- Penton 35 mm FORK TUBES 35cc
- Penton 175 MC5 175cc (1977)
- Penton ENDURO 250cc (1974)
- Penton HARE SCRAMBLER 250cc (1973-1974)
- Penton MX 250cc (1974)
- Penton 400 MINT 352cc (1974)
- Puch - Fork 35 mm FORK TUBES 35cc (1975-1990)
- Rokon 35 mm FORK TUBES 35cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8103687
- 800032264
- 323787
- 528034
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.