Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 40 X 52 X 10/10.5 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia ATLANTIC 500 500cc (2001-2004)
- Aprilia MOTO’ 6.5 650cc (1995-2000)
- Aprilia MX 250cc (1983)
- Aprilia PEGASO 650cc (1992-2000)
- Aprilia PEGASO AE 650cc (1994-1997)
- Aprilia PEGASO CUBE 650 650cc (2000)
- Aprilia PEGASO UPSIDE DOWN 650cc (->1994)
- Aprilia RED ROSE CUSTOM 125cc (1995-1999)
- Aprilia RS 50 50cc (2006-2010)
- Aprilia RS 125cc (1992-2005)
- Aprilia RS 125 125cc (2005-2010)
- Aprilia RS 250 250cc (1995-2000)
- Aprilia RS AF REPLICA AE 125cc (1994-1997)
- Aprilia RS REPLICA 250cc (1995-1997)
- Aprilia RS SPORT PRODUCTION AE 125cc (1993-1996)
- Aprilia RS-4 125 125cc (2011-2013)
- Aprilia RX 50 50cc (2011)
- Aprilia RX 125cc (1985-1989)
- Aprilia RX 125cc (1991-2011)
- Aprilia RX 250cc (1983-1985)
- Aprilia SCARABEO 400cc (2006-2007)
- Aprilia SCARABEO 500cc (2003-2008)
- Aprilia SX 50 50cc (2011-2013)
- Aprilia SX 125 125cc (2011)
- Aprilia TUAREG 50cc (1986-1987)
- Aprilia TUAREG 250cc (1984->)
- Aprilia TUAREG 350 WIND 350cc (1986-1987)
- Aprilia TUAREG 125cc (1985-1987)
- Aprilia TUAREG RALLY 125cc (1985-1988)
- Aprilia TUAREG RALLY 250cc (1986->)
- BMW C EVOLUTION (ELECTRIC) (2018-2019)
- BMW C 600 SPORT 600cc (2011-2015)
- BMW C 650 GT 650cc (2011-2019)
- BMW C 650 SPORT 650cc (2016-2019)
- BMW R 80 GS PD 800cc (1990-1995)
- BMW R 100 GS 1000cc (1987-1994)
- BMW R 100 GS PD 1000cc (1989-1996)
- Cagiva MITO 125 ALL VERSIONS 125cc (1999-2011)
- Cagiva MITO SP525 125cc (2009-2011)
- Cagiva N 1 125cc (1997-1999)
- Cagiva PLANET 125cc (1997-2003)
- Cagiva RAPTOR 125 125cc (2003-2014)
- Cagiva RIVER 600 600cc (1995-2002)
- Cagiva SUPERCITY ALL VERSIONS 125cc (1991-2001)
- Cagiva T4 350cc (1987-1991)
- Cagiva T4 500 500cc (1987-1991)
- Cagiva TAMANACO 125cc (1988-1991)
- Cagiva W 8 125cc (1991-1995)
- Cagiva W 12 350cc (1993-1996)
- Cagiva W 16 600cc (1994-2001)
- Cagiva WMX 125cc (1983-1984)
- CH Racing WXE 50 RACING 50cc (2006-2007)
- CH Racing WSM 125 125cc (2006-2007)
- CH Racing WXE 125 125cc (2006-2007)
- CH Racing WXE 125 SPARTA 125cc (2006-2007)
- Derbi DRD PRO 50 R 50cc (2007-2011)
- Derbi DRD PRO 50 SM 50cc (2011)
- Derbi DRD RACING 50 R 50cc (2007)
- Derbi DRD RACING 50 SM 50cc (2007)
- Derbi GP1 250 250cc (2006)
- Derbi GPR 125 NUDE 125cc (2004-2006)
- Derbi GPR 125 R 125cc (2004)
- Derbi GPR NUDE 50 50cc (2006-2008)
- Derbi GPR RACING 50 50cc (2004-2007)
- Derbi GPR RACING 125 125cc (2007)
- Derbi LOBITO 50cc (2004-2005)
- Derbi SENDA SM DRD 50cc (2003-2004)
- Ducati F1 MONTJUICH-LAGUNA SECA 750cc (1986->)
- Ducati INDIANA 350cc (1986-1989), 600cc (1986-1989), 750cc (1987-1990)
- Ducati MONSTER 400cc (1995-1997), 600cc (1998-1999), 750cc (1998-1999), 900cc (1993-1997)
- Ducati SPORT 750cc (1989)
- Ducati SPORT AO 750cc (1989->)
- Ducati SUPER SPORT 400cc (1993-1994), 600cc (1991-1996), 750cc (1991-1996)
- Ducati SUPERLIGHT 900cc (1991-1997)
- Ducati SUPERSPORT 900 900cc (1991-1997)
- Fantic TX180C CABALLERO REGOLARITA’ 50 50cc (2011)
- Fantic TX180R CABALLERO REG. COMP.50 50cc (2011)
- Fantic TX180SM CABALLERO MOTARD 50 50cc (2011)
- Fantic TZ170C CABALLERO REG. H2O 125 125cc (2010)
- Fantic TZ170SM CABALLERO MOTARD H2O 125 125cc (2010)
- Gas-Gas TXT ROOKIE 70 70cc (2010-2011)
- Gas-Gas PAMPERA 125 125cc (2004-2008)
- Gas-Gas TXT PRO 125 125cc (2006-2014)
- Gas-Gas TXT PRO 125 RACING 125cc (2009-2015)
- Gas-Gas TXT PRO 200 200cc (2006)
- Gas-Gas PAMPERA 250 250cc (2004-2005)
- Gas-Gas TXT PRO 250 250cc (2004-2014)
- Gas-Gas TXT PRO 250 RAGA 250cc (2010-2011)
- Gas-Gas TXT PRO RACING 250 250cc (2014-2015)
- Gas-Gas PAMPERA 280 280cc (2002-2005)
- Gas-Gas TXT PRO 280 280cc (2004-2014)
- Gas-Gas TXT PRO 280 RACING 280cc (2011-2015)
- Gas-Gas TXT PRO 280 RAGA 280cc (2010-2011)
- Gas-Gas TXT PRO 280 ROJA 280cc (2009)
- Gas-Gas TXT PRO 300 300cc (2004-2014)
- Gas-Gas TXT PRO 300 RACING 300cc (2009-2015)
- Gas-Gas TXT PRO 300 RAGA 300cc (2009-2011)
- Gas-Gas TXT PRO RACING 300 300cc (2014-2015)
- Gas-Gas Elettric TXT-e ELECTRIC (2012)
- Gilera TOP RALLY - RC AE 125cc (1989->)
- Gilera RC AE 600cc (1990)
- Guzzi BREVA 750 750cc (2002-2007)
- Guzzi CALIFORNIA I.E. 1000cc (1996->)
- Guzzi CALIFORNIA II 1000cc (1981-1993)
- Guzzi LE MANS 1000cc (1981-1993)
- Guzzi NEVADA 750 (all versions) 750cc (2002-2016)
- Guzzi S 1000cc (1981-1993)
- Guzzi SP III 1000cc (1981-1995)
- Guzzi STRADA 1000cc
- Guzzi V 11 SPORT 1064cc (1999-2001)
- Guzzi V7 ALL VERSIONS 750cc (2009-2019)
- Guzzi V7 CAFE’ CLASSIC 750cc (2009-2012)
- Guzzi V7 CLASSIC 750 750cc (2008-2009)
- Guzzi V7 II RACER 750 750cc (2010-2016)
- Guzzi V7 II SPECIAL 750cc (2014-2016)
- Guzzi V7 II STONE 750 750cc (2012-2016)
- Guzzi V7 II STORNELLO 750cc (2015-2016)
- Guzzi V9 BOBBER 850cc (2016)
- Guzzi V9 ROAMER 850cc (2016)
- HM (Honda) CRE SIX 50cc (2009)
- HM (Honda) DERAPAGE COMP 50cc (2009)
- Honda CRE F125 X BAJA RR 125cc (2010-2011)
- Honda CRM F125 X DERAPAGE COMPETITION 125cc (2010-2011)
- Husqvarna SMS 125 125cc (2011-2012)
- Husqvarna TE 125 125cc (2010-2012)
- Husqvarna WRE 125 125cc (2006-2012)
- KTM COUNTRY E 350cc (1985->)
- KTM CROSS 250cc (1982), 500cc (->1982)
- KTM GS ENDURO 125cc (1984->), 250cc (1983->), 350cc (1983->), 500cc (1983->)
- KTM LC GS 125cc (1983->)
- KTM MC 250cc (1983-1984)
- Marzocchi 40 mm FORK TUBES 40cc
- Moto Morini CAMEL 500cc (1985)
- MUZ 125 FUN X 125cc (2002)
- MUZ 125 SX 125cc (2002)
- Olle' - R16V Suspension 40 mm FORK TUBES 40cc (2016)
- Ossa TR125I 125cc (2013-2015)
- Ossa TR250I 250cc (2014-2015)
- Ossa TR280I 280cc (2010-2015)
- Ossa TR300I 300cc (2010-2015)
- Piaggio X 9 500 STREET 460cc (2004-2005)
- Piaggio X 9 EVOLUTION 500 460cc (2004-2005)
- Piaggio X 9 EVOLUTION 500 ABS 460cc (2004-2005)
- Rieju MRT 50 PRO 50cc (2010-2011)
- Rieju MRT 50 PRO COMPETIZIONE 50cc (2010-2011)
- Rieju MRT 50 PRO MOTARD 50cc (2010)
- Rieju MRT 50 PRO SUPERMOTARD 50cc (2010-2011)
- Rieju MARATHON 125 PRO 125cc (2010-2011)
- Rieju MARATHON 125 PRO COMPETIZIONE 125cc (2010-2011)
- Rieju MARATHON 125 PRO SUPERMOTARD 125cc (2010-2011)
- Scorpa 125 FACTORY 125cc (2015-2016)
- Scorpa 125 TWENTY 125cc (2015-2016)
- Scorpa 125 TY 125cc (2015-2016)
- Scorpa 250 FACTORY 250cc (2015-2016)
- Scorpa 250 TWENTY 250cc (2015-2016)
- Scorpa 300 FACTORY 300cc (2015-2016)
- Scorpa 300 TWENTY 300cc (2015-2016)
- Xispa R 125 125cc (2010)
- Xispa X 125 R 125cc (2008-2009)
- Xispa R 250 250cc (2010)
- Xispa X 250 R 250cc (2008-2009)
- Xispa R 2580 273cc (2010)
- Xispa X 280 R 273cc (2008-2009)
- Yamaha V. ROYALE 1200cc (1983-1984)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8103235
- 31428526197
- 31421458064
- 800037977
- 00H00203471
- 36437275
- 341840
- 90403952
- 528053/A
- F40RP001
- 599501
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.