Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 35 X 48 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Honda CR M1-M4 125cc (1976-1978)
- Honda CB F1-F2-K3 550cc (1978-1980)
- Kawasaki KX G1-H1-H2 80cc
- Kawasaki KX M1-M2-M3-N 80cc
- Kawasaki KE D1-D2-D3-D5 175cc (1979-1983)
- Kawasaki KL A1-2 250cc (1978-1979)
- Kawasaki H D-E-F 1500cc (1973-1975)
- Kawasaki Z1A-Z1B 1500cc (1974-1976)
- Suzuki DR S-Z-E-F-G-H 250cc (1982-1987)
- Suzuki GS EX-EZ-LX-MX-MZ 550cc (1981-1984)
- Suzuki GS N-DN-EN 750cc (1978-1980)
- Suzuki GS N-EN 550cc (1978-1979)
- Suzuki GS T-LT 550cc (1977-1979)
- Suzuki GSX T-ET-EX 750cc (1980-1981)
- Suzuki GT A 500cc (1975-1978)
- Suzuki GT B 500cc (1975-1978)
- Suzuki GT L 550cc
- Suzuki K 550cc
- Suzuki RE 500cc (1975-1977)
- Suzuki RL 250cc (1974-1976)
- Suzuki RM EA-EB-EC-EM 125cc
- Suzuki RM N-X 100cc (1979-1981)
- Suzuki RM T 100cc (1979-1981)
- Suzuki TM K 400cc
- Suzuki TM L 400cc
- Suzuki TM L 250cc
- Suzuki TM M 250cc
- Suzuki TS B 250cc
- Suzuki TS B-C 250cc (1977-1978)
- Suzuki TS C 250cc (1973-1977)
- Suzuki TS N 250cc
- White Power - WP 35 MM FORK TUBES 35cc
- Yamaha DT 125cc (1982-1983)
- Yamaha IT H-J 125cc (1981-1982)
- Yamaha RD 250cc (1978-1979), 400cc (1978-1979)
- Yamaha SR 500cc (1978-1988)
- Yamaha SR E 500cc
- Yamaha SR G 500cc
- Yamaha SR H 500cc
- Yamaha XT 125cc (1982-1983), 250cc (1980-1990)
- Yamaha XT G 250cc
- Yamaha XS 500cc (1976-1979), 650cc (1977-1981)
- Yamaha XS SE 400cc (1982), 650cc (1979-1981)
- Yamaha XS XG 650cc
- Yamaha YZ G-H 100cc (1980-1981)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 51490-KE1-305
- 92049-1006
- 51153-34010
- 455031
- 1T3-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.