Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 37 X 49/49.4 X 8/9.5 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Kawasaki ZL A1-A2 600cc (1995-1996)
- Kawasaki ZX A1 ⁄ 2 ⁄ 3 ⁄ 4 ⁄ 5 600cc (1985-1990)
- Kawasaki ZX NINJA 600cc (1985-1987)
- Kawasaki ZX 750cc (1983-1984)
- Kawasaki ZX A3 ⁄ 5-E1 ⁄ 2 UNITRACK 750cc (1984-1989)
- Suzuki GS C-HC-EC-N-HN-EN-ST-T-ET-GT 1000cc (1978-1980)
- Suzuki GS E 500cc (1989-1996), 700cc (1985)
- Suzuki GS E-G-L-S- 1100cc (1980-1983)
- Suzuki GS E K-EL-EM-EN-EP-ER 500cc (->1994)
- Suzuki GS ES 700cc (1985)
- Suzuki GS G 850cc (1979-1985)
- Suzuki GS G-E-F-G 850cc (1984-1986)
- Suzuki GS G-T-X 1000cc (1980-1981)
- Suzuki GS G-T-X 850cc (1980-1981)
- Suzuki GS GLT-X 850cc (1980-1981)
- Suzuki GS GLX 1000cc (1981)
- Suzuki GS GN-GT-GZ-GX-GF-GG 850cc (1979-1988)
- Suzuki GS GZ 1100cc (1982)
- Suzuki GS LN 1000cc (1979)
- Suzuki GS N 850cc
- Suzuki GS S 750cc (1983)
- Suzuki GS SN 1000cc (1979)
- Suzuki GS T 850cc
- Suzuki GS T-HT-ET 1000cc (1980)
- Suzuki GS X 850cc
- Suzuki GS Z 850cc
- Suzuki GSX 1100cc (1980-1984)
- Suzuki GSX ES-E-EF ⁄ E-F-G 1100cc (1984-1986)
- Suzuki GSX ES-EF 550cc (1984-1987)
- Suzuki GSX EXD-ESD 1100cc (1982-1983)
- Suzuki GSX F-G-H 550cc (1984-1987)
- Suzuki GSX G-E-F-G 1100cc (1984-1986)
- Suzuki GSX LT 1100cc (1980)
- Suzuki GSX SZ 750cc (1982)
- Suzuki GSX SZ 1100cc (1982)
- Suzuki GSX T-ET-X-E-EZ-SZ-SD-KATANA 1100cc (1980-1985)
- Suzuki GSX Z-EZ-D-ED-XD 1100cc (1982-1983)
- Suzuki RM N 250cc
- Suzuki XN85 Turbo 650cc (1983)
- Yamaha RD LC 500cc (1984-1985)
- Yamaha XJ 750cc (1984), 900cc (1983-1990)
- Yamaha XJ L 650cc (1983)
- Yamaha XJ T 650cc (1982)
- Yamaha XJR 900cc (1983)
- Yamaha XS 1100cc (1978-1981)
- Yamaha XV 1000cc (1980-1985)
- Yamaha XV R 920cc (1981-1982)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 92049-1435
- 51153-49000
- 2H7-23145-01
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.