Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
Super Soco TC teleszkóp szimmering.
- Méret: 35 X 47 X 10 mm
- Profil: DCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia ATLANTIC 125 125cc (2003-2006)
- Aprilia ATLANTIC EU3 125 125cc (2003-2008)
- Aprilia LEONARDO 250 250cc (2005)
- Aprilia LEONARDO-MARZOCCHI 250cc (1999-2005)
- Aprilia MX 50cc (1983)
- Aprilia SCARABEO 125cc (2005)
- Aprilia SCARABEO 125 125cc (2005)
- Aprilia SCARABEO 250cc (2005)
- Aprilia SCARABEO 250 250cc (2005)
- Aprilia TC 125cc (1985)
- Aprilia TX 300cc (1985)
- Aprilia TX M 125cc (1986)
- Aprilia TX M 300cc (1986)
- Benelli 500 QUATTRO 500cc (1976)
- Benelli 504 500cc (1978)
- Benelli 654 650cc (1982)
- Benelli 654 SPORT 650cc (1978)
- Benelli 654 T 650cc (1978)
- Benelli SEI 750cc (1976), 900cc (1976)
- Beta RX 125cc (1985-1986), 250cc (1985-1986)
- Betor 35 mm FORK TUBES 35cc
- Boge 35 mm FORK TUBES 35cc
- Bultaco 35 mm FORK TUBES 35cc
- Cagiva ALA BLU 125 125cc (1983-1985)
- Cagiva ALAZZURRA 350cc (1984-1986)
- Cagiva ALAZZURRA 650 650cc (1984-1986)
- Cagiva ALETTA ORO 125cc (1985-1986)
- Cagiva ALETTA ORO S1 – S2ELEFANT ALL VERSIONS 125cc (1985-1987)
- Cagiva COCIS ALL VERSIONS 50cc (1988-1991)
- Cagiva ELEFANT 200cc (1985-1986)
- Cagiva ELEFANT ALL VERSIONS 125cc (1984-1990)
- Cagiva ELEFANT TRE 125cc (1986-1988)
- Cagiva FRECCIA C ALL VERSIONS 125cc (1987-1991)
- Cagiva K3 50cc (1991-1993)
- Cagiva RX 125cc (1981)
- Cagiva SUPERCITY 50cc (1991-1995)
- Cagiva SUPERCITY 75 75cc (1983-1995)
- Cagiva W4 50cc (1992-1996)
- Cagiva WSXT 200cc
- Ceriani-Arces 35 mm FORK TUBES 35cc (1960-1980)
- CZ ALL MODELS (1970-1980)
- Ducati CROSS 125cc
- Ducati ENDURO 125cc (1980)
- Ducati RAIDER 250cc (1984-1985)
- Ducati GTL 350cc (1975)
- Ducati S 350cc (1975), 500cc (1975)
- Ducati SPORT CTV 350cc (1975)
- Ducati GTL SPORT DESMO 500cc (1975)
- Ducati GTV 500cc (1977)
- Ducati PANTAH 500cc (1977)
- Ducati PANTAH 600cc
- Garelli TSR 125cc
- Garelli XR TIGER 125cc (1984-1985)
- Gilera ARIZONA 125cc (1983-1987)
- Gilera ELECTR. 125cc (1983-1985)
- Gilera RX 125cc (1983-1987)
- Gilera TRIAL 125cc (1983-1984)
- Gilera RX 200cc (1983-1984)
- Guzzi S 3 750cc
- Guzzi SPORT 750cc
- Guzzi LE MANS I-II-III 850cc (1981-1985)
- Guzzi T 850cc
- Guzzi T3 850cc (1975)
- Guzzi T4 850cc (1980)
- KTM SX 65cc (2004-2011)
- Marzocchi 35 mm FORK TUBES 35cc
- Montesa 35 mm FORK TUBES 35cc
- Moto Morini KANGURO 350cc (1983-1985)
- Ossa 35 mm FORK TUBES 35cc
- Penton 35 mm FORK TUBES 35cc
- Puch-Fork 35 mm FORK TUBES 35cc (1975-1990)
- Rokon 35 mm FORK TUBES 35cc
- Suzuki RMX 50cc (2002)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8103392
- 800057389
- 528034/B
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.