Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 37 X 50 X 11 mm
- Profil: DCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Direct Bikes (China) NEVADA 125 DB125L-4B 125cc
- Honda 230F ENDURO 230cc (2008-2017)
- Honda 230F MOTARD 230cc (2008-2017)
- Honda 230F TRAIL 230cc (2008-2017)
- Honda 230F TRAIL ID 230cc (2008-2017)
- Honda ADV 350 330cc (2024)
- Honda CB 500 500cc (1993-2004)
- Honda CB 500 FOUR 500cc (1971-1979)
- Honda CB 500 S 500cc (1998-2002)
- Honda CB C 900cc (1980-1982)
- Honda CB FB 750cc (1982-1983)
- Honda CB FB-F2B 900cc (1981)
- Honda CB FC 750cc (1982-1983)
- Honda CB FD-F2D 900cc (1983)
- Honda CB RB 1100cc (1981)
- Honda CB S 650cc
- Honda CB SC 550cc (1983), 650cc (1982), 750cc (1982-1983)
- Honda CB SC-C 650cc (1982)
- Honda CBR 250 R 250cc (2011-2017)
- Honda CBR 250 RR 250cc (1990-1994)
- Honda CBR 300 R 300cc (2016-2018)
- Honda CBR F 600cc (1989-1990)
- Honda CBR HURRICANE 600cc (1987-1988)
- Honda CBR TWIN 500cc (1994)
- Honda CMX C REBEL 450cc (1986-1987)
- Honda CR 80cc (1996-2009), 85cc (1996-2009)
- Honda CR 85 R (RB) 85cc (2005-2009)
- Honda CR 85 R2 85cc (2006-2009)
- Honda CRF 150 R 150cc (2007-2018)
- Honda CRF 150 R2 150cc (2007-2009)
- Honda CRF 230 F 230cc (2003-2017)
- Honda CX C 500cc (1978-1982)
- Honda CX ED 650cc (1983-1986)
- Honda CX ED TURBO 650cc (1983-1986)
- Honda CX TC 500cc (1982)
- Honda CX TURBO 500cc (1982)
- Honda FT 500cc (1983)
- Honda FTC 500cc (1982-1984)
- Honda FVR F-G-H 750cc (1986-1987)
- Honda GL D-2D ⁄ E SILVERWING 650cc (1983-1984)
- Honda NS RF-RG 400cc (1985-1988)
- Honda NX 250cc (1988-1990)
- Honda VF 700cc (1984)
- Honda VF C 500cc (1984), 750cc (1982-1984)
- Honda VF CC 750cc (1982-1984)
- Honda VF F 500cc (1984-1985)
- Honda VF FE 500cc (->1986)
- Honda VF FE2 500cc (->1986)
- Honda VF FF 500cc (->1986)
- Honda VF FF2 500cc (->1986)
- Honda VF FG 500cc (->1986)
- Honda VF INTERCEPTOR 700cc (1986-1987)
- Honda VF S 700cc (1984-1985), 750cc (1982-1983)
- Honda VF SABRE 700cc (1984-1985), 750cc (1982-1983)
- Honda VF SC 750cc (->1984)
- Honda VFR F – RC24 750cc (1986)
- Honda VFR FG-FH 750cc (1986-1987)
- Honda VFR FF2 700cc (1986-1987)
- Honda VFR INTERCEPTOR 750cc (1986)
- Honda VT C 500cc (1983)
- Honda VT CD 500cc (1983-1984)
- Honda VT ED 500cc (1983-1988)
- Honda VT EF 500cc (1984-1988)
- Honda VT FD 500cc
- Honda VT FT 500cc (1983-1984)
- Honda XL C 500cc
- Honda XL R 500cc
- Honda XL RC 500cc
- Honda XL RL 250cc (1990)
- Honda XR ONWARDS 250cc (1983)
- Honda XR R 500cc (1981-1982)
- Honda XR R-RB 250cc (1981-1982)
- Italika-Loncin 250 Z 250cc (2014-2016)
- Italika-Loncin DM 250 250cc (2016)
- Italika-Loncin TC 200 200cc (2014-2016)
- Italika-Loncin TC 200 BLANCA 200cc (2016)
- Italika-Loncin TC 250 250cc (2015-2016)
- Jinlun (China) CUSTOM 125 JL125-13 125cc (2006->)
- Jinlun (China) TEXAN 125 JL125-11 125cc (2007->)
- Jinlun (China) XR 125 JL125-Y 125cc (2007->)
- Jinlun (China) SPARTAN 250 JL250-V 250cc (2007->)
- Jinlun (China) TEXAN 250 JL250-5 250cc (2007->)
- Kawasaki EX250 - NINJA 250 R 250cc (2008-2012)
- Kawasaki NINJA 300 ABS KRT EDITION 300cc (2016-2017)
- Kawasaki NINJA 300 306cc (2013)
- Kawasaki EN 500cc (1994-1995)
- Kawasaki EN B1 500cc (1994)
- Kawasaki ER 5 500cc (2005)
- Kawasaki EX D1 500cc (1994-1996)
- Kawasaki GPZ S A1-B1-B2-B3 500cc (1994-1995)
- Lexmoto (China) MICHIGAN 125 ZS125-79 125cc
- Lexmoto (China) TEXAN 125 JL125-11 125cc
- Lexmoto (China) ZSX 125 ZS125-48A 125cc (2013->)
- Lifan (China) ARIZONA 125 LF125-14F 125cc (2007->)
- Lifan (China) HERITAGE 125 LF125-14F 125cc (2007->)
- Lifan (China) KING 125 LF125-14F 125cc (2007->)
- Qingqi (China) SPORT 125 QM125-2D 125cc
- Showa 37 mm FORK TUBES 37cc (1996-2017)
- Sinnis (China) STEALTH 125 QM125-2D 125cc
- Skygo (Philippines/China) HERITAGE 125 SG125-14F
- Sukida (China) CROSSER 125 SK125GY-A 125cc
- Superbyke (China) RSR 125 RSR125 125cc
- Suzuki GS E 750cc (1983)
- Suzuki GS ES 750cc (1983)
- Suzuki GS GTD 650cc (1985)
- Suzuki GS G-X-Z 650cc (1981-1982)
- Suzuki GS M 650cc (1983)
- Suzuki GSX ESD-EE-ESE 750cc (1983-1989)
- Suzuki GSX ESF-EFF-EF-ESG 750cc (1985-1986)
- Suzuki INTRUDER GZ 250 250cc (2005-2007)
- Suzuki MARAUDER 125 125cc (2005)
- Suzuki RM 80cc (2000-2023)
- Suzuki RM 85 (all models from 2000) 85cc (2000-2022)
- Suzuki TU X VOLTY 250cc (1997->)
- Suzuki VS GL-P-F F-G-H INTRUDER 750cc (1985-1987)
- White Power-WP 37 MM FORK TUBES 37cc
- Yamaha XJ 1100cc (1982)
- Zing Bikes (China) KING 125 LF125-14F 125cc
- Zongshen (China) ZS125-48A 125cc
- Zongshen (China) ZSX125 125cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 51490-GBF-J21 // 91255-461-004
- 51490-KWL-003
- 51490-GBF-J21
- 92049-1421
- 92049-0734
- 51153-03B30
- 51153-25D00
- 455042
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.