Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 43 X 54 X 11 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia RSV MILLE R 1000cc (2000-2007)
- Ducati 748 748cc (2002-2004)
- Ducati 748 BIP ⁄ S.P. 750cc (1995-2001)
- Ducati 749 749cc (2003-2005)
- Ducati 749 S 748cc (2003-2005)
- Ducati 750 M 750cc (2002-2003)
- Ducati 916 S.P. ⁄ BIPOSTO ⁄ MONSTER 916cc (1995-1996)
- Ducati 916 SENNA 916cc (1996)
- Ducati 999 999cc (2003-2004)
- Ducati 999 ⁄ B 999cc (2002-2003)
- Ducati MONSTER 1000 992cc (2003-2005)
- Ducati MONSTER 1000 1000cc (2005)
- Ducati MONSTER 1000 DARK I.E. 992cc (2003-2004)
- Ducati MONSTER 1000 S 992cc (2003-2005)
- Ducati MONSTER1000 S 1000cc (2005)
- Ducati MONSTER S 4 996cc (2002-2004)
- Ducati MONSTER S4 R 996cc (2004-2005)
- Ducati MONSTER S4 R 996 996cc (2005)
- Ducati MULTISTRADA 1000 DS 992cc (2005)
- Ducati MULTISTRADA 1000 DS 1000cc (2005)
- Ducati MULTISTRADA NORMALE 1000cc (2003-2009)
- Ducati ST 4 916cc (1999-2003)
- Ducati ST 4S ABS 999cc (2005)
- Ducati ST3 ALL VERSIONS 992cc (2004-2007)
- Ducati ST4S ALL VERSIONS 996cc (2001-2005)
- Ducati ST2 944cc (1997-2003)
- Ducati SUPER SPORT 800 800cc (2003-2004)
- Ducati SUPER SPORT 1000 992cc (2003-2004)
- Ducati SUPER SPORT 1000 DS 992cc (2005)
- Ducati SUPERBIKE 1000 DS 992cc (2005)
- Ducati SUPERBIKE 999 999cc (2005)
- Ducati all superbike models (1994-2005)
- Honda CB 1000 F 1000cc (1993-1996)
- Honda CB 1000 F SUPER FOUR 1000cc (1993-1994)
- Honda CB 1000cc (1993-1995)
- Honda CB 1300 1300cc (2003-2009)
- Honda CB 1300 DC X4 1300cc (1997-2003)
- Honda CBR 1000 RR all versions 1000cc (2004-2009)
- Honda CBR 1000 RR FIREBLADE 1000cc (2008-2009)
- Honda CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD 1100cc (1997-2007)
- Honda CBR 600 F HURRICANE 600cc (1999-2000)
- Honda CBR 600 F JAPAN 600cc (1999)
- Honda CBR 900 RR FIREBLADE 900cc (2000-2003)
- Honda CBR 929 RR 929cc (2000-2001)
- Honda CBR 954 RR (SC50) 954cc (2002-2004)
- Honda CBR F2 600cc (1991-1994)
- Honda CBR F4 600cc (1999-2000)
- Honda CBR F4 all versions 600cc (1999-2006)
- Honda CBR RR FIREBLADE 920cc (2002)
- Honda CBR XX 1100cc (1999-2001)
- Honda CR R-RE-RF-RG-RH-RJ-RK 500cc (1984-1989)
- Honda CR RC-RD-RE-RF-RG-RH-RJ 250cc (1983-1988)
- Honda CR RH-RJ-RK 125cc (1988-1989)
- Honda HORNET 900 900cc (2002-2007)
- Honda ST 1100 A 1100cc (1996-2002)
- Honda ST 1100 A PANEUROPEAN 1100cc (1996-1998)
- Honda ST ABS 1100cc (1996)
- Honda VARADERO 1000cc (2002-2011)
- Honda VARADERO ABS 1000cc (2003-2011)
- Honda VFR (all models) 750cc (1988-1992)
- Honda VFR 800cc (2001-2009)
- Honda VFR ABS 800cc (2001-2009)
- Honda VFR VTEC RC46 II 800cc (2002-2005)
- Honda VT BLACK WIDOW 750cc (2001-2002)
- Honda VTR 1000 SP-2 1000cc (2002-2005)
- Honda VTR SP 1 1000cc (2001-2002)
- Honda X-11 1200cc (1999-2002)
- Honda XL V VARADERO 1000cc (1999-2005)
- Honda XR 400 R SUPERMOTARD 400cc (2001-2006)
- Honda XR R 400cc (1996-2006), 500cc (1984), 600cc (1985-1999), 650cc (1993-1996)
- Honda XR R DALL’ARA 440cc (1996-2006)
- Honda XR RF-RG-RH 600cc (1985-1987)
- Honda XR SM SUPERMOTARD 400cc (2000-2006)
- Honda XR SUPERMOTARD 250cc (2004->), 400cc (2004->)
- Honda XRV 750 AFRICA TWIN 750cc (1990-2002)
- Honda XRV J-K 650cc (1988-1989)
- Kawasaki VN 1600 MEAN STREAK 1552cc (2005-2007)
- Ohlins 43 mm FORK TUBES Usd 43cc (1998-2002)
- Showa 43 mm FORK TUBES 43cc (1998-2015)
- Suzuki BANDIT 1200 1200cc (1996-2004)
- Suzuki DL 1000 1000cc (2002-2005)
- Suzuki DR 250cc (1990-1996), 350cc (1990-1996)
- Suzuki DR SER-V 350cc (1994-1997)
- Suzuki DR SL-SM-SN-SP-SR 350cc (1990-1994)
- Suzuki DR Z 250 250cc (2005)
- Suzuki GSF ST 1200cc (1996->)
- Suzuki GSF T-V 1200cc (1996-1999)
- Suzuki GSX 1200cc (1999-2001), 750cc (1998-2001)
- Suzuki GSX R 750cc (1988-1990), 750cc (1996-2003)
- Suzuki GSX RSP 750cc (1994)
- Suzuki GSX RW 750cc (1992-1997)
- Suzuki GSX SZ-SD-KATANA 1000cc (1981-1985)
- Suzuki RF R 900cc (1994-1996)
- Suzuki RF R ⁄ RZ 900cc (1994-1997)
- Suzuki RF RR 900cc (1994)
- Suzuki V-STROM 1000 1000cc (2002-2010)
- Triumph LEGEND TT 900 885cc (1998-2001)
- Triumph SPRINT EXECUTIVE 885cc (1997-1998)
- Triumph SPRINT SPORTS 885cc (1998)
- Triumph SPRINT ST 955 885cc (1998-1999)
- Triumph THUNDERBIRD SPORT 885cc (2003-2004)
- Triumph TIGER 900 885cc (1993-1998)
- Triumph TIGER T709 885cc (1999-2000)
- Triumph TRIDENT 900 (SHOWA) 885cc (1992-1998)
- Triumph TROPHY 900 (SHOWA) 885cc (1991-1995)
- White-Power (WP) 43 MM FORK TUBES 43cc
- Yamaha XV A WILD STAR BL2 1600cc (2000)
- Yamaha XVZ RS 1300cc (1999)
- Yamaha XVZ WS 1600cc (1999)
- Yamaha YZ U 125cc (1988), 490cc (1988)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8123825
- 93010051A
- 51490-KS6-305
- 51490-KZZ-J01
- 51490-MEJ-003
- 51490-KS6-305 // 51490-MFL-003
- 51490-KS6-305 // 51490-KZZ-J01
- 92049-1590
- 51153-14D00
- 455056
- 4NK-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.