Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 41 X 53 X 8/9.5 mm (EX ARI.064)
- Profil: TCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Gilera NORDWEST 600cc
- Honda CRE 50 SIX COMPETITION 50cc (2011)
- Honda XR 250cc (1986-2005)
- Honda XR R 250cc (1996-2003)
- Honda XR R (all models) 250cc (1986-1996)
- Honda XR SM SUPERMOTARD 250cc (1996-2003)
- Kawasaki EN 500cc (1996->)
- Kawasaki KDX 200cc (1993-1994)
- Kawasaki KLE 500 500cc (1995-2007)
- Kawasaki KLE 500cc (1991-1994)
- Kawasaki KX E1 ⁄ 2 ⁄ 3 UPSIDE DOWN 500cc (1989-1991)
- Kawasaki KX G1 ⁄ H1 ⁄ H2 UPSIDE DOWN 125cc (1989-1991)
- Kawasaki KX G1 ⁄ H1 ⁄ H2 UPSIDE DOWN 250cc (1989-1991)
- Kawasaki Z 1300cc (1979-1986)
- Kawasaki Z A1-A5 1300cc (1979-1983)
- Kawasaki ZG 1000cc (1986-1995)
- Kawasaki ZG A9 1000cc (1984-1990)
- Kawasaki ZG A9 ⁄ A11 1000cc (1984-1996)
- Kawasaki ZR C1 ⁄ 2 ⁄ 3 ⁄ 4 ZEPHYR 750cc (->1994)
- Kawasaki ZX 10 1000cc (1988-1990)
- Kawasaki ZX 7R 750cc (1991-1995)
- Kawasaki ZX 9R 900cc (1994-1996)
- Kawasaki ZX B1-B3 900cc (1994-1996)
- Kawasaki ZX B1-NINJA ZX9R UPSIDE DOWN 900cc (1994)
- Kawasaki ZX K1-K2 750cc (1991-1995)
- Kawasaki ZX L 750cc (1991-1995)
- Kawasaki ZX L1 ⁄ L2 ⁄ M1 ⁄ M2 UPSIDE DOWN 750cc (1993-1994)
- Kawasaki ZX M ZX7-ZX7R 750cc (1991-1995)
- Kawasaki ZXR 750cc (1993-1994)
- Kayaba-Kyb 41 mm. FORK TUBES 41cc
- Motorhispania RX 50 R-PAIOLI FORK 50cc
- Motorhispania KN1 125-PAIOLI FORK 125cc
- Motorhispania MH7 125-PAIOLI FORK 125cc
- Motorhispania RX 125-PAIOLI FORK 125cc
- Muz SKORPION 660cc (1994-2002)
- Muz SKORPION CUP 660cc (1997-2000)
- Muz SKORPION REPLICA 60cc (1996)
- Muz SKORPION TOUR 660cc (2002)
- Muz SKORPION TRAVELLER 660cc (2002)
- Paioli FORK 41 mm 41cc (1999->)
- Sherco 50cc Supermotard (2004-2007)
- Sherco 125 Supermotard 125cc (2004-2009)
- Sherco CityCorp 125 Enduro 125cc (2004-2011)
- Sherco SE 0.5 50cc (2010-2011)
- Sherco SE 1.25-F 125cc (2011)
- Sherco Shark 50cc Enduro (2004-2009)
- Sherco Shark 50cc Supermotard (2004-2007)
- Sherco SM 1.25-F BLACK PANTHER 125cc (2011)
- Sherco SU 0.5 50cc (2011)
- Sherco SU 0.5 ACCESS 50cc (2011)
- Suzuki DR R RS-L-UL 650cc (1990)
- Suzuki DR R RS-L-UL 650cc (1990-1996)
- Suzuki DR S / SU-J-K 750cc (1988-1989)
- Suzuki GSF 600 BANDIT 600cc (2000-2004)
- Suzuki GSF M-N-P-R BANDIT 400cc (->1994)
- Suzuki GSX R 1100cc (1986-1996)
- Suzuki GSX R-F-G-XG-H-XH 750cc (1985-1987)
- Suzuki GSX R RG 750cc (1986)
- Suzuki GSX R-L 1100cc (1990)
- Suzuki GSXR L / M / N UPSIDE DOWN 1100cc (1990-1992)
- Suzuki GSXR WP-WR UPSIDE DOWN 1100cc (1993-1994)
- Suzuki RM 125cc (1990)
- Suzuki RM K 125cc (1989)
- Suzuki RM 250cc (1989->)
- Suzuki RM K UPSIDE DOWN 250cc (1989-1990)
- Suzuki VS GL-P-F F-G-H INTRUDER 700cc (1986-1987)
- Suzuki VR S-L-UL 800cc (1990)
- Suzuki VX L-LU 800cc (1990)
- Suzuki VX L-LU 800cc (1990-1996)
- Suzuki VZ 800cc (1997->)
- Suzuki VZ MARAUDER 800cc (1997-2002)
- White Power-WP 41 MM FORK TUBES 41cc
- Yamaha DT 125 125cc (1999-2000)
- Yamaha DT 125 X 125cc (2005)
- Yamaha DT R 125cc (->1994)
- Yamaha DT R 125cc (2000)
- Yamaha FZ R RT 750cc (1988)
- Yamaha FZR 600 600cc (1994)
- Yamaha FZR 1000 1000cc (1987-1993)
- Yamaha FS 1200 1200cc (1986-1992)
- Yamaha WR A UPSIDE DOWN 250cc (1990)
- Yamaha YZ 250cc (1989-1990)
- Yamaha YZ F 750cc (1993-1996)
- Yamaha YZ FR 600cc (1995-1996)
- Yamaha YZ FR 750cc (1995->)
- Yamaha YZ V / A UPSIDE DOWN 125cc (1988-1990)
- Yamaha YZ V / A UPSIDE DOWN 250cc (1989-1990)
- Yamaha YZF 600 THUNDER 600cc (1996-2002)
- Yamaha YZF 750 R 750cc (1993-1994)
- Yamaha XV S 650cc (1997->)
- Yamaha XJ 900 S DIVERSION 900cc (1995-2003)
- Yamaha XJ S 900cc (1995->)
- Yamaha XJ S DIVERSION 900cc (1997-2001)
- Yamaha XVS 650 DRAG STAR 650cc (1997)
- Yamaha TDM 850cc (1991-1993)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 92049-1356
- 92049-1043
- 51153-44B00
- 51153-05A00
- 51153-06C00
- 455052
- 3SP-23145-L0
- 4FM-23145-40
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.