Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 41 X 53 X 8/10.5 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia PEGASO AE 125cc (1991-1994)
- Aprilia PEGASO 650cc (->1994)
- Aprilia PEGASO AE 650cc (1992-1993)
- Honda XR RD-RE 350cc (1983-1984)
- Honda CR RB 450cc (1981)
- Honda GL VAKYRIE 1500cc (1996->)
- Kawasaki EN C1 500cc (1996)
- Kawasaki GPZ 900cc (1990-1992)
- Kawasaki GPZ R A7 / A8 900cc (1990-1994)
- Kawasaki GTR 1000cc (1986-1992)
- Kawasaki KR 250cc (1989-1993)
- Kawasaki KR1-S 250cc (1990-1992)
- Kawasaki KRI 250cc (1989-1990)
- Kawasaki ZX A7 / 8 900cc (1990-1994)
- Kawasaki ZX E1 / E2 / F1 1100cc (1995-1996)
- Kawasaki Z A1-A5 1300cc (1979-1983)
- Kawasaki ZG A1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 1000cc (1986-1993)
- Kawasaki ZG A1 / 2 / 3 1300cc (1984-1990)
- Piaggio BEVERLY 400 EURO 3 400cc (2006-2007)
- Piaggio BEVERLY TOURER 400 EURO 3 400cc (2008-2010)
- Suzuki BURGMAN 400 400cc (2007-2013)
- Suzuki DR SEM-SEN-SEP-SER 650cc (1991-1994)
- Suzuki DR SL 800cc (1990)
- Suzuki GS 400cc (1991-1993)
- Suzuki GS GKZ-GK2-GKE 1100cc (1982-1984)
- Suzuki GSX R 1100cc (1986-1988)
- Suzuki GSXR F-G-XE-XH-SKB 750cc (1985-1988)
- Suzuki GSXR G-H-J-K 1100cc (1986-1989)
- Suzuki GSF BANDIT S-V 600cc (1995-1997)
- Yamaha DT RW 200cc
- Yamaha FJ 1100cc (1984-1985)
- Yamaha FJ 1200cc (1986-1992)
- Yamaha FJ A 1200cc (1991-1994)
- Yamaha FZR EXUP 1000cc (1987-1988)
- Yamaha FZR R 600cc (1994)
- Yamaha FZR UPSIDE DOWN 1000cc (1991-1993)
- Yamaha FZR 600 600cc (1994)
- Yamaha SZR 650cc (1995-1999)
- Yamaha TDM A-B-D-E 850cc (1991-1993)
- Yamaha TR X 850cc (1996->)
- Yamaha WR RE-F 200cc (1993-1994)
- Yamaha YZF R-SP UPSIDE DOWN 750cc (1993-1994)
- Yamaha YZ FR 600cc (1996->)
- Yamaha XVS DRAG STAR 650cc (1997-1999)
- Yamaha XT E 600cc (1990-1994)
- Yamaha TZ 250cc (1993-1995)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8123223
- 92049-1043
- 3NC-F3145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.