Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 45 X 57 X 11 mm
- Profil: DCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Cagiva ELEFANT 900 AC 900cc (1993-1994)
- Honda CR (DOWN SHOWA) -> 80cc (1991)
- Honda CR (DOWN SHOWA) -> 125cc (1991)
- Honda CR RK-RL-RM-UPSIDE DOWN 250cc (1989-1991)
- Honda CR (DOWN SHOWA) -> 500cc (1991)
- Honda CBR 600 RR 600cc (2003-2005)
- Honda FMX 650 650cc (2005)
- Honda CBR 900 RR (SC28) 893cc (1993-1995)
- Honda CBR 900 RR FIREBLADE 900cc (1992-1999)
- Honda CBR 918 RR (SC33) 918cc (1996-1997)
- Honda CBR 919 RR (SC44) 919cc (1998-1999)
- Honda CRF 1000 L AFRICA TWIN (all versions) 1000cc (2016-2024)
- Honda CRF 1100 L AFRICA TWIN 1100cc (2020-2024)
- Honda CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS 1100cc (2024)
- Honda PAN EUROPEAN 1300cc (2002-2007)
- Honda PAN EUROPEAN ABS 1300cc (2008-2009)
- Honda VT 1300 CX 1300cc (2010-2011)
- Honda F6 C 1520cc (1997-2001)
- Honda VTX 1800 C 1800cc (2002-2016)
- Honda GOLDWING-AIRBAG - (all versions) 1832cc (2001-2016)
- Husqvarna CR 125cc (1991)
- Kawasaki VN 1700 VOYAGER 1700cc (2009-2013)
- Kawasaki VN 1700 VOYAGER CUSTOM 1700cc (2011-2013)
- Showa 45 mm FORK TUBES 45cc (1991-1997)
- Suzuki RM 125cc (1991-1995)
- Suzuki RM 250cc (1991-1995)
- Suzuki RMX M ⁄ N UPSIDE DOWN 250cc (1991-1995)
- Suzuki GSX R ALL VERSIONS 600cc (1997-2003)
- Suzuki GSX SRAD 600cc (1997)
- Triumph DAYTONA 955i 955cc (1999-2000)
- Triumph DAYTONA 955i 955cc (2001-2006)
- Triumph DAYTONA 955i Centenary edition 955cc (2002)
- Triumph DAYTONA T595 955cc (1997-1998)
- Triumph SPEED TRIPLE 955i 955cc (1999-2001)
- Triumph SPEED TRIPLE 955i 955cc (2002-2004)
- Triumph SPEED TRIPLE 1050cc (1998-2006)
- Triumph SPEED TRIPLE T509 885cc (1997-1998)
- Triumph TIGER 900 RALLY PRO 888cc (2020-2024)
- White Power-WP 45 MM FORK TUBES 45cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 51490-NW0-003 // 91255-KZ3-005
- 51490-NW0-003
- 51490-MJP-G51 // 51490-NW0-003
- 51490-MKS-E01
- 45 x 57 x 11 DCY
- 92049-0118
- 51153-27C40
- T2040424
- T2046143
- 455059
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.