Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 43 X 55 X 9.5/10.5 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Fantic CABALLERO EXPLORER 500 449cc (2023-2025)
- Fantic CABALLERO RALLY 500 449cc (2021-2024)
- Honda CB RR ⁄ RS ⁄ RT 125cc (1994-1996)
- Honda CR RR UPSIDE DOWN 125cc (1994)
- Honda CR R 250cc (1992-1995)
- Kawasaki KX B2-C1-D1-E1-E2-F1 125cc (1985-1988)
- Kawasaki KX J1 UPSIDE DOWN J2-K1 125cc (1992-1994)
- Kawasaki KDX 200cc (1992-1998)
- Kawasaki KDX 220cc (1997->)
- Kawasaki KLX 250cc (1993-1996)
- Kawasaki KX 250cc (1991-1995)
- Kawasaki KX 500cc (1991-1996)
- Kawasaki ZX K1 UPSIDE DOWN 750cc (1991-1992)
- Kawasaki ZXR 750cc (1989-1992)
- Kawasaki ZR ZEPHYR 1100cc (1992-1994)
- Kawasaki ZX NINJA ZX11 1100cc (1990-1996)
- Kawasaki ZZR 1100cc (1990-1994)
- Kawasaki ZZR ZX C1-C2-C3-D1 1100cc (->1993)
- Kawasaki VN 1700 CLASSIC 1700cc (2009-2013)
- Kawasaki VN 1700 CLASSIC TOURER 1700cc (2009-2013)
- Kayaba-Kyb 43 mm. FORK TUBES 43cc (->1997)
- Suzuki RM J 250cc (1988)
- Suzuki XF FREEWIND 650cc (1997-2001)
- Suzuki TL S 1000cc (1997-1999)
- Suzuki GS XR 1100cc (1989-1996)
- Triumph ADVENTURER UP TO VIN 71698 885cc (1996-2002)
- Triumph BABY SPEED 599cc (2002-2003)
- Triumph DAYTONA 600 599cc (2003-2004)
- Triumph DAYTONA 650 646cc (2005)
- Triumph DAYTONA 750 749cc (1991-1992)
- Triumph DAYTONA 900 885cc (1993-1996)
- Triumph DAYTONA 900 SUPER III 885cc (1994-1996)
- Triumph DAYTONA 955i 955cc (1999-2000)
- Triumph DAYTONA 955i 955cc (2001-2006)
- Triumph DAYTONA 955i Centenary edition 955cc (2002)
- Triumph DAYTONA 1000 998cc (1991-1992)
- Triumph DAYTONA 1200 1180cc (1993-1997)
- Triumph DAYTONA 1200 1200cc (1993-1996)
- Triumph LEGEND TT 900 885cc (1998-2001)
- Triumph SPEED FOUR 599cc (2004-2006)
- Triumph SPEED TRIPLE 955i 955cc (1999-2001)
- Triumph SPEED TRIPLE 955i 955cc (2002-2004)
- Triumph SPEED TRIPLE 1050cc (1998-2006)
- Triumph SPEED TRIPLE T301 885cc (1994-1996)
- Triumph SPEED TRIPLE T509 885cc (1997-1998)
- Triumph SPRINT 900 885cc (1993-1997)
- Triumph THUNDERBIRD 900 885cc (1995-2003)
- Triumph THUNDERBIRD SPORT 885cc (1998-2000)
- Triumph TIGER 900 885cc (1993-1998)
- Triumph TIGER 900 RALLY PRO 888cc (2020-2024)
- Triumph TIGER 955i 955cc (1999-2006)
- Triumph TRIDENT 750 749cc (1991-1998)
- Triumph TRIDENT 900 (KAYABA) 885cc (1992-1998)
- Triumph TROPHY 900 (KAYABA) 885cc (1991-1995)
- Triumph TROPHY 900 (KAYABA) 885cc (1996-2001)
- Triumph TROPHY 1200 1180cc (1991-1995)
- Triumph TROPHY 4 1200 1180cc (1996-2004)
- Triumph TT 600 599cc (2000-2003)
- White Power-WP 43 MM FORK TUBES 43cc
- Yamaha MT – 03 660cc (2006-2011)
- Yamaha WR 250 250cc (1995-1996)
- Yamaha WR 500cc (1992-1993)
- Yamaha XP T-MAX 530 530cc (2012-2013)
- Yamaha XJR 1200cc (1995-1997)
- Yamaha XT 660 R 660cc (2004-2012)
- Yamaha XT 660 X SUPERMOTARD 660cc (2004-2013)
- Yamaha XT X 660cc (2004-2011)
- Yamaha XTZ SUPER TENERE’ 1200cc (2010-2017)
- Yamaha XTZ TENERE’ 660cc (2008-2012)
- Yamaha YZ LC 125cc (1994-1995)
- Yamaha YZ LC 250cc (1994-1995)
- Yamaha TT 600 S 600cc (1993-1996)
- Yamaha TT 660 RE 660cc (2004)
- Yamaha TT E 600cc (1994-2001)
- Yamaha TT K 600cc (1993-1996)
- Yamaha TT W 600cc (1989-1992)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- F43PO001
- 51490-KZ4-305
- 92049-1392
- 92049-1373
- 92049-1342
- 51153-04F00
- 51153-46E20
- T2040283-T2040078-T0301
- T2040078-T0301
- 455057
- 3XJ-23145-L0
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.