Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 33 X 46 X 11 mm
- Profil: DCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Honda CR RD ⁄ RE ⁄ RF ⁄ RG 80cc (1983-1986)
- Honda CA S 125cc (1995)
- Honda XL RC 125cc (1982)
- Honda ATC XD 200cc (1983)
- Honda TL G ⁄ H 200cc (1986-1987)
- Honda ATC ESE ⁄ ESG ⁄ ESH ⁄ ESJ 250cc (1984-1988)
- Honda CB RSA ⁄ RSDC ⁄ RSDL 250cc (1980-1983)
- Honda CBX RSE 250cc (1984-1986)
- Honda CL SC 250cc (1982-1984)
- Honda CM TB CUSTOM 250cc (1981-1983)
- Honda CMX 250cc (1996-2005)
- Honda CB DXK 450cc (1989-1992)
- Honda CX B ⁄ CB ⁄ CC 450cc (1981-1982)
- Italika/Loncin (China) RT 200 200cc (2009-2015)
- Kawasaki KX 65cc (2003)
- Kawasaki Z D4 ⁄ D5 ⁄ D6 ⁄ H1 ⁄ H2 440cc (1982-1984)
- Kymco QUANNON 125cc (2008-2013)
- Kymco ZING 125cc (1997-2001)
- Lifan (China) RETRO 125 LF125T-9A 125cc (2006->)
- Skygo (Philippines/China) MILAN 125 SG125T-9A 125cc
- Suzuki GN F ⁄ J ⁄ K ⁄ L ⁄ M ⁄ N ⁄ R 250cc (1985-1994)
- Suzuki GS SG ⁄ EG ⁄ SH ⁄ EH 450cc (1986-1987)
- Suzuki GSX EZ 250cc (1982-1985)
- Suzuki GSX EZ ⁄ FEX ⁄ FZ ⁄ FD 400cc (1981-1986)
- Suzuki GSX TX 400cc (1981-1985)
- Suzuki GT K ⁄ L ⁄ AM ⁄ B 380cc (1973-1977)
- Suzuki RM M ⁄ A ⁄ B ⁄ C 125cc (1975-1978)
- Suzuki RM XG ⁄ XH ⁄ EJ ⁄ XJ 80cc (->1988)
- Suzuki UH 200 A BRGMAN L 200cc (2017-2019)
- Sym-San Yang Motor CROX 50 50cc (2014-2016)
- Sym-San Yang Motor HUSKY 125cc (1997-2005)
- Sym-San Yang Motor WOLF LEGEND 125cc (2007)
- Sym-San Yang Motor XS 125 K 125cc (2007-2016)
- Yamaha CYGNUS 125 125cc (2007-2011)
- Zing Bikes (China) BEAT 125 LF125T-9A 125cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 51490-473-005
- 92049-1524
- 51153-02B00
- 51153-26B00-000
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.