Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 48 X 58.2 X 8.5/10.5 mm
- Profil: DC4Y
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia MXV 450 450cc (2010)
- Honda CRE F250R 250cc (2010-2011)
- Honda CRE F450R ’09 450cc (2009-2011)
- Honda CRF 250 R 250cc (2010-2014)
- Honda CRF 450 R 450cc (2009)
- Honda CRF 450 R 450cc (2013-2016)
- Honda CRF 450 RS ENDURO 450cc (2017-2018)
- Honda CRF 450 RS SUPERMOTO 450cc (2017-2018)
- Honda CRM F450R ’09 450cc (2009-2011)
- Honda CRM F450X ’09 450cc (2009)
- Honda CRM F500R 500cc (2009-2011)
- Husqvarna CR 125 125cc (2010-2012)
- Husqvarna TC 250 250cc (2010-2012)
- Husqvarna TC 449 450cc (2010-2012)
- Husqvarna TE 250 ie 250cc (2010-2012)
- Husqvarna TE 511 510cc (2011-2012)
- Husqvarna WR 125 125cc (2010-2012)
- Kawasaki KLX 450 R 450cc (2008-2015)
- Kawasaki KX 125 125cc (2002-2008)
- Kawasaki KX 250 250cc (2002-2008)
- Kawasaki KX 250 F 250cc (2005)
- Kawasaki KX 250 F 250cc (2013-2023)
- Kawasaki KX 450 F 450cc (2006-2009)
- Kawasaki KXE 450 F 450cc (2006)
- Kayaba-Kyb 48 mm FORK TUBES 48cc (2002-2009)
- Kayaba-Kyb 48 mm FORK TUBES PSF ⁄ PSF2 48cc (2012-2016)
- Showa 48 mm FORK TUBES 48cc (2010-2015)
- Suzuki DRZ 400 SM 400cc (2007)
- Suzuki RM Z 250 250cc (2006)
- Suzuki RM Z 250 250cc (2013-2023)
- Suzuki RM-Z 450 450cc (2013-2014)
- Suzuki RM-Z250 L6 250cc (2016-2016)
- Suzuki RM-Z250 L7 250cc (2017-2017)
- Suzuki RM-Z250 L8 250cc (2018-2018)
- Suzuki RM-Z250 L9 250cc (2019-2019)
- TM EN 125 125cc (2005-2016)
- TM EN 144 144cc (2014-2016)
- TM EN 250 250cc (2005-2006)
- TM EN 250 F es 250cc (2005-2016)
- TM EN 300 300cc (2005-2016)
- TM EN 450 F es 450cc (2005-2016)
- TM EN 539 F es 530cc (2005-2016)
- TM MX 125 125cc (2005-2006)
- TM MX 144 144cc (2015-2016)
- TM MX 250 250cc (2005-2016)
- TM MX 250 F 250cc (2005-2016)
- TM MX 300 300cc (2014-2016)
- TM MX 450 F 450cc (2005-2016)
- TM MX 530 530cc (2005-2006)
- TM MX 530 F 530cc (2014-2016)
- TM SMM 125 125cc (2014-2016)
- TM SMM 125 BD 125cc (2005-2006)
- TM SMM 450 BD es 450cc (2005-2006)
- TM SMM 530 BD es 530cc (2005-2016)
- TM SMR 125 125cc (2005-2016)
- TM SMR 450 F es 450cc (2005-2016)
- TM SMR 530 F es 530cc (2005-2016)
- TM SMX 450 F COMP 450cc (2005-2006)
- TM SMX 450 FI 450cc (2014-2016)
- TM SMX 530 F 530cc (2014-2016)
- TM SMX 660 F COMP 660cc (2005-2006)
- Yamaha YZ 125 LC 125cc (2004-2013)
- Yamaha WR F 250 250cc (2005-2011)
- Yamaha YZ 250 250cc (2004-2013)
- Yamaha YZ 250 F 250cc (2004-2009)
- Yamaha WR 450 F 450cc (2005-2011)
- Yamaha YZ 450 F 450cc (2004-2009)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 51490-KRN-A41
- 92049-0056
- 92049-0056 / 92049-0735
- 51153-28H30 // 51153-49HE0
- 51153-49HE0
- 51153-28H30
- 1C3-23145-L0
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.