Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 39 X 51 X 8/10.5 mm
- Profil: DC4Y-1
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Gas-Gas TXT GP 125 125cc (2022)
- Gas-Gas TXT PRO 125 RACING 125cc (2016-2017)
- Gas-Gas TXT RACING 125 125cc (2022)
- Gas-Gas TXT GO 250 250cc (2022)
- Gas-Gas TXT PRO RACING 250 250cc (2016-2017)
- Gas-Gas TXT PRO RAGA REPLICA 250 250cc (2012)
- Gas-Gas TXT PRO REPLICA 250 250cc (2014)
- Gas-Gas TXT RACING 250 250cc (2022)
- Gas-Gas TXT GP 280 280cc (2022)
- Gas-Gas TXT PRO RACING 280 280cc (2016-2017)
- Gas-Gas TXT PRO RAGA REPLICA 280 280cc (2012)
- Gas-Gas TXT PRO REPLICA 280 280cc (2014)
- Gas-Gas TXT RACING 280 280cc (2022)
- Gas-Gas TXT GP 300 300cc (2022)
- Gas-Gas TXT PRO RACING 300 300cc (2016-2017)
- Gas-Gas TXT PRO RAGA REPLICA 300 300cc (2012)
- Gas-Gas TXT RACING 300 350cc (2022)
- Honda COTA 4RT - 4 RIDE 258cc (2015-2024)
- Honda COTA 4RT 260 258cc (2024)
- Honda COTA 4RT 260 R 258cc (2023-2024)
- Honda COTA 300 RR 288cc (2015-2018)
- Honda COTA 301 RR 298cc (2024)
- Honda COTA 301 RR RACE REPLICA 298cc (2024)
- Honda COTA 4RT 301 RR 298cc (2023)
- Montesa 4 RIDE 260cc (2015-2016)
- Montesa COTA 4RT 260 260cc (2015-2016)
- Montesa COTA 4RT 260 RACE REPLICA 260cc (2015-2016)
- Montesa COTA 300 RR 290cc (2015-2016)
- Ossa FACTORY R 300cc (2014-2015)
- Sherco 125 ST FACTORY TRIAL 125cc (2016)
- Sherc 250 ST FACTORY TRIAL 250cc (2016)
- Sherc 300 ST FACTORY TRIAL 300cc (2016)
- Tech Suspension 39 PITBIKE 39cc (2013-2016)
- Tech Suspension TRIAL 39 FACTORY 39cc (2013-2016)
- Tech Suspension TRIAL 39 RACING 39cc (2013-2016)
- Tech Suspension TRIAL 39 STANDARD 39cc (2013-2016)
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.