Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 33 X 46 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Honda CB 360 360cc (1974-1977)
- Honda CB 72cc (1961-1966), CB 650cc
- Honda CB A-AUTO 400cc (1978-1979)
- Honda CB F-F1-F2 400cc (1975-1979)
- Honda CB Four 350cc (1973-1975), CB Four 400cc (1975-1978)
- Honda CB G 250cc (1973-1975)
- Honda CB K 350cc (1970-1974)
- Honda CB K4 250cc (1972-1974)
- Honda CB N-F 450cc (1985)
- Honda CB N-NA-NB-NC-ND 250cc (1978-1982)
- Honda CB N-NA-NB-NC-ND 400cc (1979-1985)
- Honda CB RSA 250cc (1980)
- Honda CB SC 450cc (1982-1986)
- Honda CB SUPERHAWK 77cc (1961-1968)
- Honda CB T 250cc (1978-1980)
- Honda CB T 450cc (1982)
- Honda CB T-HAWK 400cc (1978-1980)
- Honda CJ T 360cc (1976-1979)
- Honda CJ T-T2 250cc (1977-1979)
- Honda CL 350cc (1974)
- Honda CL C 250cc
- Honda CM 450cc (1982-1983)
- Honda CM A 400cc (1978-1981)
- Honda CM T-TA-TB-TC-TZ 400cc (1980-1982)
- Honda CMX C REBEL 250cc (1985-1999)
- Honda CX 500cc (1978-1982)
- Honda NS R 400cc
- Honda SL K1 350cc (1974-1975)
- Honda TL K1 250cc (1979)
- Honda XL R 200cc (1983-1984)
- Kawasaki H1 A 500cc (1969-1971)
- Kawasaki KX E1-2-3 80cc (1983-1985)
- Kawasaki KX N1-A1 100cc (1988-1989)
- Kawasaki KZ 305cc (1987-1988)
- Kawasaki KZ 400cc (1974-1979)
- Kawasaki S1 250cc
- Kawasaki S2 350cc
- Kawasaki S3 400cc
- Kawasaki Z 250cc (1979-1982)
- Kawasaki Z A2-C1-C2 440cc (1979-1981)
- Kawasaki Z B1-2 250cc (1979-1983)
- Kawasaki Z B1-B2 400cc (1978-1979)
- Kawasaki Z D2-3-4 400cc (1975-1979)
- Kawasaki Z G1 400cc (1979)
- Kawasaki Z H1-H2 440cc (1982-1983)
- Kawasaki Z J1 250cc (1981)
- Kawasaki Z LTD 400cc
- Kawasaki Z LTD A1 450cc (1985)
- Kawasaki Z LTD A1-A2-A3 440cc (1980-1982)
- Kawasaki Z LTD-D4-D5-D6 BELT D. 440cc (1982-1984)
- Suzuki GN (ALL) 250cc (1982-1998)
- Suzuki GN TT 400cc (1980-1982)
- Suzuki GS C-EC-N-EN 400cc (1977-1978)
- Suzuki GS E 450cc (1980-1982)
- Suzuki GS E S-J 450cc (1988)
- Suzuki GS ET-T 450cc (1980-1985)
- Suzuki GS GA 450cc (1982-1983)
- Suzuki GS L 250cc (1982-1983), Suzuki GS L 300cc (1982-1985), Suzuki GS L 450cc (1980-1982)
- Suzuki GS N-EN 425cc (1978-1980)
- Suzuki GS S 450cc (1980-1981)
- Suzuki GS TT-TX 250cc (1980-1984)
- Suzuki GS TX 450cc (1983)
- Suzuki GS X 450cc (1982)
- Suzuki GSX ET-EX 400cc (1980-1981)
- Suzuki GSX LX 400cc (1980-1981)
- Suzuki GSX T-ET-X-EX 250cc (1980-1981)
- Sym-San Yang Motor X PRO 125 125cc (2013)
- Yamaha TZR R-RR 80cc
- Yamaha ZUMA 125 125cc (2009-2013)
- Yamaha XS 250cc (1978-1979), Yamaha XS 360 360cc (1975-1978), Yamaha XS 400cc (1978-1982)
- Yamaha XS SE 250cc (1980-1982), Yamaha XS SE 400cc (1980-1981)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 91255-413-881
- 44009-022
- 51153-02B00
- 1L9-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.