Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 27 X 39 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia SONIC 50 50cc (2000)
- Aprilia SONIC 50 GP 50cc (1998-2005)
- Baotian (China) BENERO BT49QT-9 50cc (2010->)
- Baotian (China) BENERO BT49QT-9D1 50cc (2010->)
- Baotian (China) BT49QT-9 50cc
- Baotian (China) BT50QT-9 50cc
- Baotian (China) BTM BT49QT-9 50cc
- Baotian (China) BTM RETRO BT49QT-11A3 50cc
- Baotian (China) SCOUT 49 BT49QT-9 50cc
- Baotian (China) SCOUT 50 BT49QT-9 50cc
- Baotian (China) SCOUT 50 BT50QT-9 50cc
- Baotian (China) TOMMY 50 BT49QT-11 50cc
- Cagiva CITY 50cc(->1994)
- CTM (China) CHITUMA CTM50QT-7 50cc
- CTM (China) CTM50QT-7 50cc
- Honda CB 50cc (1977-1981)
- Honda CB J 125cc (1975-1981)
- Honda CB K1-K6 / S2 125cc (1972-1976)
- Honda CB S1 125cc (1976-1983)
- Honda CB S2 125cc (1984-1985)
- Honda CG 125cc (1978-1995)
- Honda CR RD 50cc (1983)
- Honda CRF 70 F 70cc (2005-2007), CRF 80 F 80cc (2005-2007), CRF 100 F 100cc (2005-2007)
- Honda CY 50cc (1978)
- Honda CY Z 80cc (1979)
- Honda EZ M CUB 90cc (1992-1995)
- Honda HL 80cc (1984)
- Honda HR 80cc (1984)
- Honda H 100cc (1980-1993)
- Honda MB 8 80cc
- Honda MB SA 80cc (1980)
- Honda MB-5 SA-SB-SC-SE-SF-SG-SJ 50cc (1980-1992)
- Honda MT 5 50cc
- Honda MT SA-SB-SC-SE-SF-SG-SS 50cc (1980-1992)
- Honda MT 8 80cc
- Honda MT SA 80cc (1980)
- Honda SS ZK-ZB 50cc (1975-1980)
- Honda XL (ALL) 50cc
- Honda XL 100cc (1981-1984)
- Honda XL B- XL SB 100cc (1981)
- Honda XR (all models) 80cc (1979-1903)
- Honda XR 70 R 70cc (2002-2003)
- Honda XR 100cc (1981-1996)
- Honda XR 100 R 100cc (2002-2003)
- Honda XR 250cc
- Honda XZ R 80cc (1979-1996)
- Huatian (China) HT50QT-16 50cc
- Jinlun (China) JL50QT-5 50cc (2009->)
- Jmstar (China) JS50QT-13 50cc
- Kawasaki AE A1-A2 50cc (1981-1985)
- Kawasaki AE A1-A2-B1 80cc (->1989)
- Kawasaki AR 50cc (1981-1994)
- Kawasaki AR A1-A2-C1-2-3-4-5-6-7-8 80cc (1981-1993)
- Kawasaki KD A-M-N 80cc (1975-1990)
- Kawasaki KE D4 175cc (1982)
- Kawasaki KE F1 75cc (1982)
- Kawasaki KH 100cc (1977-1992)
- Kawasaki KH A1-2-3-4 125cc (1977-1982)
- Kawasaki KC C1-2-3-4 100cc (1980-1986)
- Kawasaki KM 90cc (1977)
- Lexmoto (China) SCOUT 49 BT49QT-9LEX 50cc
- Lifan (China) JET 50 LF50QT-2A 50cc (2009->)
- Lifan (China) LF50QT-8D 50cc
- Pulse (China) SCOUT 49 BT49QT-9 50cc
- Qingqi (China) QM50QT-6A 50cc
- Recto (China) RETRO BT49QT-11 50cc
- Rex (China) RS 450 QM50QT6 50cc (2006->)
- Showa 27 mm FORK TUBES 27cc (->2006)
- Skygo (Philippines/China) TOP 1 SG50QT-2A 50cc
- Skygo (Philippines/China) URBAN SG50QT-2A 50cc
- Solifer Finland (China) RETRO BT49QT-11A3 50cc
- Superbyke (China) MPED 50 QM50QT 50cc (2006-2010)
- Suzuki A ALL MODELS 50cc (1971-1976)
- Suzuki AP ALL MODELS 50cc (1975-1978)
- Suzuki GT B-UB 50cc (1977)
- Suzuki GT EX 80cc (1981)
- Suzuki GT K -B-UB 50cc (1977)
- Suzuki GT K-N-EN 50cc (1979)
- Suzuki GT LX 80cc (1981)
- Suzuki GT N-EN-UN 50cc (1979)
- Suzuki GP C-UC-N-UN-X-D-ED 100cc (1980-1983)
- Suzuki GP C-UC-N-UN-X-UX-D 125cc (1980-1989)
- Suzuki GP X-UX-D-UD-L-UL 100cc (1987-1992)
- Suzuki RM 80cc (1977-1978)
- Suzuki RV -K-L-M-A-C 50cc (1973-1978)
- Suzuki RV K-L-M-A-B 90cc (1973-1979)
- Suzuki TS ER-KN 50cc (1979)
- Suzuki TS K-C-N 50cc (1978-1979)
- Suzuki TS K-L-M-A-B-C 100cc (1973-1979)
- Suzuki TS K-L-M-A-B 125cc (1973-1977)
- Suzuki ZR KN 50cc (1979)
- Xingyue (China) PHOENIX 50 LLX50QT 50cc
- Yamaha DT M 50cc (1978-1979)
- Yamaha FS1 50cc (1987-1990)
- Yamaha FS1 EDX 50cc (1981-1982)
- Yamaha MX 100cc (1979-1983)
- Yamaha RD LC 80cc (1982-1984)
- Yamaha RD M-MX 50cc (1978-1987)
- Yamaha RD MX 80cc (1980-1982)
- Yamaha RT AD-G 100cc (1990-1995)
- Yamaha TY M 50cc (1980)
- Yamaha YB 100cc (1975-1981)
- Yamaha YA R AXIS 50cc (1995-1996)
- Yamaha YS R 50cc (1987-1993)
- Yamaha YZ 80 80cc (1974-1978)
- Yamaha YZ D-E 80cc (1977-1978)
- Zhongyu (China) ZY50QT-7 50cc
- Zing Bikes (China) ECHO 50 LF50QT-8D 50cc
- Znen (China) SPEEDY STREETFIGHTER ZN50QT-11 50cc
- Znen (China) ZN50QT-11 50cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8203918
- 90756-118-003
- 92049-1006
- 51153-03400 // 51153-46100
- 2M6-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.