Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 32 X 42 X 8/9 mm
- Profil: TCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia STRADA 125cc (1983)
- Benelli 2C 125cc (1978)
- Benelli 2C 4T 125cc
- Benelli 2T 125cc (1978)
- Benelli ENDURO 125cc (1984->)
- Benelli 4 CILINDRI 250cc
- Benelli 354 350cc (1983->)
- Benelli 354 SPORT 350cc (1978->)
- Benelli 354 SPORT II 350cc (1978->)
- Benelli 354 T 350cc (1978->)
- Benelli 4 CIL.C 350cc (1978->)
- Benelli LS 500cc (1978->)
- Betor 32 mm FORK TUBES 32cc
- Bultaco 32 mm FORK TUBES 32cc
- Cagiva PRIMA 50cc (1992-1994)
- Cagiva PRIMA 80cc (1992-1994)
- Cagiva SST ELECTRA 125cc (1984-1987)
- Ceriani - Arces 32 mm FORK TUBES 32cc (1960-1980)
- Ducati RAIDER 80cc (1984-1985)
- Garelli GTA 125cc
- Gas-Gas TXT BOY 50 50cc (2009-2011)
- Gas-Gas TXT CADET 80 80cc 2009-2011)
- Gilera CUSTOM 125cc (1983-1984)
- Gilera GR 1 125cc (1983-1984)
- Gilera RV SPORT 125cc (1984-1985)
- Gilera TG2 125cc (1983-1984)
- Gilera TG3 125cc (1983-1984)
- Guzzi 4 T 2C 125cc
- Guzzi TS 250cc
- Guzzi 4C 350cc, 4C 400cc
- Guzzi V 35 350cc
- Guzzi V 50 MONZA 500cc (1977-1984)
- Honda NS F-R 125cc (1986-1993)
- Honda Italia XL PARIGI-DAKAR 125cc (1984->)
- Laverda CUSTOM125cc (1983)
- Laverda LX 125cc (1983)
- Malaguti MDX 50cc (1984-1985)
- Marzocchi 32 mm FORK TUBES 32cc
- Moto Morini ENDURO 125cc (1984)
- Moto Morini EXCALIBUR 350cc (1985->)
- Penton BERKSHIRE 100cc (1972-1973)
- SIX DAYS 125 125cc (1972-1973)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 800046500
- 528057
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.