Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 38 X 50 X 8/9.5 mm
- Profil: TCY
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia AF1 SINTESI 125cc (1989)
- Aprilia REPLICA 125cc (1988-1992)
- Aprilia TUAREG WIND 125cc (1990-1991)
- Kawasaki GPX R-C1-C2 600cc (1988-1989)
- Kawasaki GPZ R 750cc (1985-1991)
- Kawasaki GPZ R-G2 750cc (1985)
- Kawasaki GPZ R A1-A2 900cc (1984-1985)
- Kawasaki GPZ R A3-A4-A5-A6 900cc (1986-1989)
- Kawasaki GPZ B1-B2 1100cc (1981-1982)
- Kawasaki KZ J1-J3 / K1-K2 / M / P / R 1000cc (1981-1996)
- Kawasaki KZ J2 1000cc
- Kawasaki Z G1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 550cc (->1994)
- Kawasaki Z LTD K1 1000cc (1981)
- Kawasaki Z R2 1000cc (1983)
- Kawasaki ZX C 600cc (1988-1995)
- Kawasaki ZX F1 / 2 / 3 750cc (1985-1991)
- Kawasaki ZX NINJA 600cc (1988-1997)
- Kawasaki ZX NINJA R 600cc (1988-1995)
- Kawasaki Z J1-J2 1000cc
- Kawasaki Z A / R 1100cc (1981-1984)
- Kawasaki Z A1 1100cc
- Kawasaki Z A2 1100cc
- Kawasaki Z ST A1-A2-A3 1100cc (1981-1983)
- Kawasaki ZN 1100cc (1984-1985)
- Malaguti XSM SUPERMOTARD EURO 2 50cc (2003-2005)
- Malaguti XTM EURO 2 50cc (2003-2005)
- Suzuki RG G-CH-SKB GAMMA 500cc (->1989)
- Suzuki LS 650 S40 SAVAGE 650cc (2005-2006)
- Suzuki LS F ⁄ P (G-R) 650cc (1986-1996)
- Suzuki LS F P-G-J-K 650cc (1986-1996)
- Suzuki LS FG ⁄ PJ ⁄ PL ⁄ PM ⁄ PN ⁄ PR SAVAGE 650cc (1985-1997)
- Yamaha FZR 400cc (1988-1990), 600cc (1989-1996)
- Yamaha FZR H-M-N 600cc (1989-1990)
- Yamaha TDR 125cc (1993-1994)
- Yamaha XV 750cc (1988-1996), 1100cc (1986-1997)
- Yamaha XV SE 1000cc (1986-1988)
- Yamaha XC 300 VERSITY 300cc (2003-2009)
- Yamaha XJ 600cc (1992-1996)
- Yamaha XJ S DIVERSION 600cc (1992-1997)
- Yamaha XJ 700cc (1985-1986)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 92049-1102
- 120447700
- 51153-20A00
- 5SE-F3145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.