Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 40 X 49.5 X 7/9.5 mm
- Profil: DC4Y
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia PEGASO AE 600cc (1989->)
- Aprilia SPX TUAREG PARIS DAKAR 600cc (1988-1989)
- Aprilia SPX TUAREG WIND 600cc (1990-1991)
- Aprilia TUAREG 350 WIND 350cc (1988-1990)
- Aprilia TUAREG WIND 50cc (1988-1989)
- Aprilia TUAREG WIND AE 600cc (1988-1993)
- Guzzi V 10 CENTAURO 992cc (1998-2001)
- Husaberg FC 350cc (1990-1994)
- Husaberg FE 350cc (->1997)
- Husaberg MC 350cc (1990-1994)
- Husaberg FC (E) 501cc (->1997)
- Husaberg FE 501cc (1990-1997)
- Husaberg FE (E) 501cc (->1997)
- Husaberg MC 501cc (1990-1994)
- KTM 620 DUKE 609cc (1994-1998)
- KTM E-GS 300cc (1994-1996)
- KTM E-XC 250cc (1994), 300cc (1994)
- KTM E-XC 4T (GB) 350cc (1994)
- KTM EXC WP 400cc (1994), 440cc (1995)
- KTM MXC USA 440cc (1994), 550cc (1994)
- KTM XC 125cc (1994)
- White Power-WP 40 mm FORK TUBES 40cc
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 8103861
- 1530544
- 58001805000
- 40541034
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.