Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 41 X 53 X 10.5 mm
- Profil: TC4
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- Aprilia RALLY 125cc (1990)
- Aprilia RX 125cc (1990)
- Derbi MULHACEN 4T EU3 125cc (2010)
- Fantic CABALLERO SCRAMBLER 500 449cc (2023-2025)
- Fantic CABALLERO DELUXE 500 449cc(2023-2025)
- Gas-Gas EC CAMI 250 250cc (2014)
- HM (Honda) BAJA BASIC 50cc (2013)
- HM (Honda) CRM BASIC 50cc (2013)
- Honda CR R 250cc (1981)
- CR R 450cc (1981)
- Kawasaki KX B1 125cc (1982)
- Olle'-R16V Suspension 41 mm FORK TUBES 41cc (2016)
- Paioli FORK 41 mm 41cc
- Skyteam (China) GRASSHOPPER 50 ST50TR 50cc
- Skyteam (China) HORNET 50 ST50SM 50cc
- Skyteam (China) SM 50 ST50-3SM 50cc
- Skyteam (China) TR 50 ST50-3TR 50cc
- Suzuki DR S ⁄ BIG 750cc
- Suzuki DR S 800cc (->1994)
- Suzuki DR S 800cc (1995-1996)
- Yamaha WR R Paioli fork 125cc (2009-2016)
- Yamaha XT 600cc (1984-1996)
- Yamaha XT E-H-N 600cc (1986-1990)
- Yamaha XT K 600cc (1991-1993)
- Yamaha FJ 1100cc (1984)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- F41PO001
- 51153-44B00
- 51153-19D00
- 43F-23145-10
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.