Az olasz ARI teleszkóp szimmering az Ariete-től a motorosoknak a legjobb választás: a felhasznált anyagok minősége és a tervezés, illetve gyártás részleteire fordított figyelem együdállóan magas minőséget biztosít.
- Méret: 30 X 40.5 X 10.5/12 mm
- Profil: TCL
Az anyag minőségét az alkalmazott egyedi anyag, a karboxilezett elasztomer, azaz XNBR teszi egyedivé.
Ez az anyag kivételesen ellenálló a kopással, magas hőmérséklettel, valamint a modern motorkerékpárok és robogók villáiban használt komplex, számos adalékot tartalmazó kenőanyagokkal szemben.
A beszerelő zsír minden Ariete szimering szetthez mellékelve van. A szett mindig egy pár szimeringet tartalmaz.
- Grafitban gazdag keverék: Az anyag önkenővé válik, ami hő- és kopásállóságot biztosít.
- Alacsony súrlódású anyag: Kiváló, sima mozgást garantál.
- Finoman csiszolt, pontos tömítőajkak: 100%-os ellenőrzéssel biztosítják a jobb teljesítményt.
- Rozsdamentes rugó
Az alábbi motorokhoz használható az alkatrész:
- AJS (China) CR3 125 125cc (2008->)
- Haotian (China) ARROW 125 HT125-4F 125cc
- Huoniao (China) HN125-4F 125cc
- Kawasaki KE A5-A10 ⁄ B1-B15 100cc (1976-1996)
- Kawasaki KH K1-K7 125cc (1982-1994)
- Lexmoto (China) ARROW 125 HT125-4F 125cc
- Lexmoto (China) ASPIRE 125 TD125-43 125cc
- Lexmoto (China) XTR 125 KS125-23 125cc
- Lexmoto (China) XTR S 125 KS125-24 125cc
- Lexmoto (China) ZSF 125 TD125-10C 125cc
- MBK BOOSTER SPIRIT 50cc (1994-1999)
- MBK XC FLAME R 50cc (1997->)
- Sinnis (China) SC125 JS125-6C 125cc
- Skyjet (China) SJ125-26 125cc
- Skyjet (China) SJ125-27 125cc
- Sukida (China) PHARAOH 125 SK125-2 125cc
- Superbyke (China) RBP 125 125cc
- Superbyke (China) RSP 125 125cc
- Suzuki RG CF-H 80cc (1985-1987)
- Suzuki AN 125cc (1995)
- Suzuki AN 150 150cc (1996-2001)
- Suzuki AN 915cc (1996)
- Suzuki AN VECSTAR 125cc (1995-1999)
- Suzuki AN VECSTAR 150cc (1996-1999)
- Suzuki EPICURO 150 150cc (1996-2001)
- Suzuki EPICURO UC 125 125cc (1999-2003)
- Suzuki GS 125cc (1982-1994)
- Suzuki GT 125cc (1974-1981)
- Suzuki SB N 200cc (1979-1981)
- Suzuki TC 100 100cc (1973-1977)
- Suzuki TC ⁄ TS 90 90cc (1972)
- Suzuki TM 100 100cc (1973-1977)
- Suzuki UE CT 150 150cc (2001)
- Suzuki UG 110 HOKUTO 110cc (2000-2001)
- XGJAO (China) XGJ125-23 125cc
- XGJAO (China) XGJ125-26 125cc
- XGJAO (China) XGJ125-27 125cc
- Yamaha BOOSTER 50cc (1999-2006)
- Yamaha DT MX 50cc (1982-1994), 80cc (1981-1982)
- Yamaha DT MX-S 80cc (1984)
- Yamaha DT SWEDEN 50cc
- Yamaha RD 200cc (1978-1979)
- Yamaha RD DX 200cc (1978-1980)
- Yamaha RXS 100cc (1983-1994)
- Yamaha SPIRIT 50cc (1999-2006), 50cc (2004-2005)
- Yamaha TTR 125 125cc (2004-2007)
- Yamaha XC CYGNUS R 125cc (1997-1999)
- Yamaha XC FLY ONE 150cc (1990-1999)
Az alkatrész megfelel az alábbi gyári/gyártói OEM cikkszámoknak:
- 44009-019
- 51153-36A00
- 5F6-23145-00
A villa csövének a tömítéssel szembeni mozgása normál esetben jelentős kopást idéz elő, amit tovább bonyolít a villa hidraulikus elmozdulása által generált hő, valamint az érintett alkatrészek súrlódása. Ez a mechanikai igénybevétel gyorsítja a gumi elöregedését, amelynek egyúttal meg kell birkóznia a kenőanyagok különböző adalékainak kémiai hatásával is.
Az olajtömítések általában nitril gumiból (NBR) készülnek. Ez az anyag azért használatos, mert olcsó és könnyen elérhető, nem pedig azért, mert ez lenne a legjobb anyag a feladatra.
Az Ariete műszaki csapata 70 évnyi tapasztalatot gyűjtött a gumigyártásban, és sok évet szentelt annak, hogy jobb anyagot találjon az olajtömítések gyártásához.
Bár az XNBR előállítási költsége majdnem kétszerese az NBR-nek, az olajtömítéseink gyártásában alkalmazott kifinomult technológia lehetővé teszi, hogy rendkívül versenyképes áron kínáljuk őket. Így az Ariete vásárlói élvezhetik egy kiváló minőségű termék előnyeit, amely megfelel a legszigorúbb követelményeknek is, de mégis kedvező az alkatrészek ára.
Az összes Ariete porvédő és teleszkóp szimmering, méret alapján kereshető pdf.