Alkalmas: Puch-Maxi S / N 1-sebességes automata [E50] jobbkezes forgású modellekhez.
me a motorház előnyei:
- Megnövelt tömítőfelület a henger alapjánál.
- A házcsavarok enyhén eltolva kifelé, így több helyet biztosítanak a nagyobb áttételi portok számára.
- Előkészített sík felület a GME szívórendszerekhez.
- Helyező csapok a házfélfák biztos helyezéséhez szereléskor.
- További menetek a rugalmasabb gyújtás összeállításához.
- XL hűtőbordák az alsó részen a jobb hőelvezetés érdekében, ezáltal csökkentve a főtengely csapágyak kopását.
- Figyelem: Nincs állványrögzítés, az eredeti távolságokkal 3 db M6 menet található.
Minden SAM moped verseny- és mopedcross kategóriában jóváhagyott.
Cilindercsavar furatmintázat: 44 x 44 mm
Cilindernyak Ø: 48,4 mm (fel tudod fúrni 53,0 mm-re, ha nincs GME felszerelve)
Telepítési tippek: Az eredeti szívó alkatrészek és SRE karburátor használata esetén legalább 2 mm vastag szívó tömítést kell alkalmazni, hogy a lebegőkamra ne álljon fel a GME blokkra. A mellékelt távtartók segítségével különböző fogaskerekek, például a 3-csapágyas vagy MBR sebességváltók is tisztán elhelyezhetők.
Szerelés előtt győződj meg arról, hogy a fogaskerék megfelelően központosított! A következő csavarméretet használd: 7 db M6 x 35 mm / 6 db M6 x 50 mm. A csavarok nincsenek a szállítási terjedelemben!
OEM Puch alkatrész szám összehasonlítás céljából: 349.3.10.332.0